• 5
  • 6
2014-12-23, 19:00
Medlem
erections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DekadentLivsstil
Jag och min partner funderar på att dra på Odyssee vi med, då det verkar fint som fan och alla våra vänner har backat ur vår egentliga plan och tänker dra på någon randomfest och supa (vem säger nej till fucking MDMA?). Min partner tål inte alkohol, och jag dricker endast rödvin då och då för att det är gött. Tänker absolut inte bli full på rödvin på nyår och vakna med rödvinsbaskmälla, men tänker ABSOLUT inte vara nykter, haha.. Har dock noll koll på hur chill det är att rulla huvudet av sig på Odyssee. Någon som vet?

Borde nog vara ganska lugnt. Verkar vara en helt okej lineup med flera olika stilar.

Svenska Krumelur verkar bjuda på något verkligt intressant. Hade jag haft råd så skulle jag definitivt åka dit. Procs skulle också tydligen spela.

KRUMELUR • Zenon • Berlin • DE
special experimental set – using acoustics to explore space, time, community and self.

Kommer vara en del rave-fester här i Sverige med. Både mindre (privata) och lite större!
Personligen skippar jag nog det, om inte någon av mina vänner åker och man lyckats fixa mer stålar efter alla utgifter man redan lagt ut för detta nyårsfirande.
Citera
2014-12-23, 22:40
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Låter som det kommer bli en grym nyårsafton! Vad kommer de spela för musik?

De har 4 våningar, en chillout, goaroof, fullon och darkpsy i källaren, och lite åt progressive psytrance-hållet finns också!

Folk är skeva som tusan på odyssee, ingen kollar snett på dig för att du tagit något där...
Inte ens vakterna.
Citera
2014-12-24, 17:33
Medlem
lyrica och julmust!
Citera
2014-12-24, 19:01
Bannlyst
Heroin som alla andra dagar.
Citera
2014-12-24, 23:53
Bannlyst
Ska nog ta det mer lugnt än jag först planerade. Blir nog alkohol och lagom mycket benso. Kanske GBL istället för alkoholen dock.
Citera
2014-12-31, 23:01
Medlem
Realisten73s avatar
En karta tramadol 50mg hexal är intaget för ett par timmar sen. För jävla härlig nu, strax lägga mig i soffan och nodda och lyssna på ljudet av smällare och raketer. Gott Nytt År
Citera
2014-12-31, 23:10
Medlem
gulmans avatar
Klart som fan så välkomnas år 2015 med en härlig psykadelisk tripp samt lite centralstim!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in