Citat:
Ursprungligen postat av
DekadentLivsstil
Jag och min partner funderar på att dra på Odyssee vi med, då det verkar fint som fan och alla våra vänner har backat ur vår egentliga plan och tänker dra på någon randomfest och supa (vem säger nej till fucking MDMA?). Min partner tål inte alkohol, och jag dricker endast rödvin då och då för att det är gött. Tänker absolut inte bli full på rödvin på nyår och vakna med rödvinsbaskmälla, men tänker ABSOLUT inte vara nykter, haha.. Har dock noll koll på hur chill det är att rulla huvudet av sig på Odyssee. Någon som vet?

Borde nog vara ganska lugnt. Verkar vara en helt okej lineup med flera olika stilar.
Svenska
Krumelur verkar bjuda på något verkligt intressant. Hade jag haft råd så skulle jag definitivt åka dit.
Procs skulle också tydligen spela.
KRUMELUR • Zenon • Berlin • DE
special experimental set – using acoustics to explore space, time, community and self.
Kommer vara en del rave-fester här i Sverige med. Både mindre (privata) och lite större!
Personligen skippar jag nog det, om inte någon av mina vänner åker och man lyckats fixa mer stålar efter alla utgifter man redan lagt ut för detta nyårsfirande.