Citat:
Ursprungligen postat av
putlerthesmall
nej, lögnare, det är precis det du inte gör.
du citerar en valhänt skandalisering från fria tider. det enda du citerar är fria tiders så kallade "tolkning". sedan lägger du upp en länk till rapporten för att fult och manipulativt indikera att fria tiders tolkning är direkt avspeglad i rapporten.
så nu ljög du igen... du kan inte riktigt hjälpa det, va? det bara blir så?
När jag tillhandahåller länkar, som var och en själv får bedöma, så kallas jag lögnare. När en sådan lögn om mig upprepas tillräckligt ofta, så börjar folk tro på den. Här angrips ju alla källor, som är obekväma för Kiev, så all kritik måste ju vara lögn.
Alternativa media, t.ex. flashback, kan tillhandahålla sanningar som inte alls meddelas i etablerade media. När jag länkar till media, t.ex. RT, eller alternativa media, så är det alltid fel på mig eller källan. Låt folk bilda sig en egen uppfattning om saken.
Jag är på en tung anglosaxisk blog där många postar information och ibland postar jag sådan information på flashback. Där finns respekt för yttrandefrihet och det är alltid underförstått att folk får tänka som de vill, sådan är den amerikanska kulturen. Det som är speciellt intressant är det udda och helt okända. Det är sådant jag ofta postar och inte är det jag som hittar allt. Underskatta inte vanligt folk, som inte är journalister. De har mycket att bidraga med.