Citat:
Ursprungligen postat av
clutchshooter
Ja hela världen vet att den konvojen är på väg ner dit med förnödenheter, so what? Tror du att dom har soldater i tankarna? Eller maskingevär?
Du har inte kommit med en enda sanning och inte nu heller, du vet alltså om att du ljuger återigen.
Citat:
Strv och APC drar hur mycket bränsle som helst. Naturligtvis måste Ryssarna lägga upp stora lager före det förväntade anfallet. En sådan liten tankbil är inte mycket att komma med när det ska tankas kanske 300 strv och 1000 APC. Räknar vi sedan med självgående artilleri, tglb och resten är 20 tankbilar en piss i mississipi.
Alla "hjälpsändningar" kan lätt bara innehålla bränsle och reservdelar. De laddar upp som någon sa, som det där ammunitionslagret som exploderade och vissa idioter trodde det var en "mini-nuke"