Citat:
Ursprungligen postat av
insdel
Åh herre min ge! Otäckt vilka fantasivärldar vissa lever i!
Separatisterna och Zakharchenko himself (ja, hur bad-ass är man inte som premiärminister och stridande?

) Är ju förfan i Debaltseve redan. Ingen gryta?
Nehe, som vanligt (hur många i gånger i ordningen är vi uppe i nu) har POW tagits, som inte visste ett skit vad dom begav sig in på (som vanligt) och blivit lurade av Kiev (som vanligt) som sitter och snyftar på backen. ALLT är som vanligt helt enkelt!
Så är det ju åt båda hållen, titta på alla ryska mödrar som gråter för att deras barn har försvunnit utan förklaring, titta på alla pow från ryska sidan som sitter och bölar. Nej just, ruskie har fruktansvärd propaganda maskin, som någon skrev på liveleak "du sitter ju bara här och skriver för att du har betalt", jag måste säga att det är nästan så jag tror att vissa även här på FB har betalt av någon för att skriva alla dessa lögner o smörja, för det är löpmeter med osanningar som går runt, bara det att när man läst samma skit 4 ggr på 3 sidor så börjar man ju ana oråd.
Dessutom är inte Ukrainska Armén, Azov eller de övriga Ukrainska battaljonerna så värst intresserade av micropenis taktiker så som förnedrings-krigsföring så att de måste filma och lägga upp på internet hur de frågar "vet du vem jag är" eller spöar på dem eller på andra vis.
När man sett sina vänner som man umgåtts nära med varje dag i ett års tid sprängas i småbitar, nog skulle även jag böla, och blir man tillfångatagen och vet hur man själv kan sluta så kan även det få en att böla, men vissa tror ju de är rambo, fast skulle de få en sticka i fingret så skulle de ju böla själva o säga "min smärta är värst, du har aldrig känt något göra så ont så som mitt gör!"
Sen kanske jag borde göra ett kollage av all kommunist smörja som skiner igenom här o där.