• 1
  • 2
2018-02-17, 18:55
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men för fan alltså. Fråga om detta när det handlar om livets största glädje efter att precis vunnit OS-guld. Fråga om förmodligen livets största sorg i samband med det... Får hoppas Frida inte tog alltför illa vid sig och att denna reporter aldrig mer kommer få ställa frågor till idrottare.

Annars. Hon fyller 33 i år så detta var förmodligen sista chansen och hon tog den! Nu är hon OS-mästare för all framtid.
Ja, det var lågt av reportern, han får skotta snö fortsättningsvis.

Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Tydligen väldigt barnkär och vill skaffa barn efter säsongen.
Säger ryktet 😉
Så är det nog och grattis till den man som blir far till hennes barn.

Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Hennes favoritord måste vara super
Det är en sak att bli intervjuad i TV och andra media, och då är det nog att i stundens hetta finna ord för vad hon tycker och känner. Svårt att beskriva både för mig och dig som aldrig kommer att hamna i hennes sits.
Men hon börjar ju bli till åren nu och rejält förmögen är hon också, så jag kan tänka mig nu att hon slutar om något år och njuter av tillvaron och sitt framtida liv.
Citera
2018-02-17, 23:28
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likeawreckingball
Om hennes nyligen avlidna mamma. Samma NBC-reporter frågade även Shiffrin mellan åken hur det kändes att ångest-kräkas. Verkar vara en smidig jävel.

Intressant att Expressen skriver en artikel om hur kasst det var att fråga om mamman och sen jagar Frida för att få en kommentar om samma sak.

Råkar inte vara samma reporter som frågade shaun white om sextrakasserier anklagelserna mitt under OS guld intervjun?
Citera
2018-02-18, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Råkar inte vara samma reporter som frågade shaun white om sextrakasserier anklagelserna mitt under OS guld intervjun?

Vet tyvärr inte vem det var som ställde den frågan. Men hon som intervjuade Frida heter Heather Cox i alla fall.
Citera
2018-02-24, 03:35
Medlem
Mx_Trs avatar
Trevlig och snäll tjej detta, finns nog dåligt med skvaller tyvärr.
Hade en del gemensamma kompisar med henne när hon gick skidgymnasiet i Malung, vi umgicks en del och hon var väl som alla andra skidtjejer typ. =)

(Någon gång skall jag släppa lite historier sedan gymnasieåren med nutida skidstjärnor i Torsby, Malung och Falun. Men då hamnar den nog i någon "ligga med en kändis"-tråd) hehe
Citera
2020-09-19, 13:52
Medlem
Nu är hon gravid. Oklart när hon ska föda.
https://www.aftonbladet.se/sportblad...tter-ar-gravid
Citera
2020-09-19, 18:17
Medlem
zebra121s avatar
Hon är så brutalt söt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto