2014-12-11, 02:12
Medlem
Den här typen av reklam för bordeller är ganska accepterad på EU-kontinenten. Varför kan ni inte acceptera vad som är normalt, människans sexualdrift? Vad fan är fel i huvudet på feminister och radikalfeminister? Ni kommer att förlora den här kampen. Folk vill knulla, oavsett om de är rika kändisar med karisma, eller inte...

https://m.youtube.com/watch?v=5hYLveO0XJE

(Jag åker dit i sommar!)
Senast redigerad av Rights4Men 2014-12-11 kl. 02:15.
Citera
2014-12-11, 02:29
Medlem
Med andra ord. Den svenska gynocentrimsen är går emot all evolutionär utveckling. Krossa feminismen!
Citera
2014-12-11, 02:58
Medlem
Själv tycker jag att det är rätt osmakligt. Vet inte om Sveriges modell är ultimat, men tycker inte att sex bör vara till salu. Grejen är ju den att sex alltid blir till salu, på ett sätt eller ett annat. Finns det någon kultur utan detta? Klurigt...
Citera
2014-12-11, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adblockage
Själv tycker jag att det är rätt osmakligt. Vet inte om Sveriges modell är ultimat, men tycker inte att sex bör vara till salu. Grejen är ju den att sex alltid blir till salu, på ett sätt eller ett annat. Finns det någon kultur utan detta? Klurigt...

Javisst. Sex är alltid till salu. Det handlar bara om valutan...
Citera
2014-12-11, 03:38
Medlem
kinesarsles avatar
Nja, nog för att jag inte tycker att prostitution ska vara olagligt, men jag ställer mig nog lite negativ till det här. Måste nog fundera lite på det.
Citera
2014-12-11, 03:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Javisst. Sex är alltid till salu. Det handlar bara om valutan...

Tja kvinnor gillar hårdvaluta... fast jag har svårt för det där med att sälja sin kropp. Hellre slår jag in skallen på folk och snor deras plånbok om jag måste för min överlevnad. Lyckligtvis har jag inte behövt gå så långt. Än.
Citera
2014-12-11, 03:46
Bannlyst
Du behöver inte betala för att ha sex!

Jag tycker att bordellreklam är fel
Citera
2014-12-11, 03:49
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elitfeministen
Du behöver inte betala för att ha sex!
Fast det där är faktiskt inte sant för alla.
Citera
2014-12-11, 03:54
Medlem
Kvinnor har aldrig stått i en mans skor... Har man inte gjort det så ska man hålla käft...

Knull åt folket!!
Citera
2014-12-11, 04:38
Bannlyst
Som feminist tycker jag givetvis att bordellreklam är toppen! Kvinnorna inom verksamheten kommer att gynnas av fler klienter. Men själv måste jag få avråda dig från Sharks och rekommendera FKK Oase i Frankfurt eller att du åker till Malaga och besöker Scandalo. Bättre väder och tjejer.
Citera
2014-12-11, 13:29
Medlem
FlamingBacons avatar
Nu är jag förvisso inte intresserad av sexköp själv, men det där verkar ju vara en jävligt skum reklam. Vem fan blir sugen på att köpa sex genom att se bilder på diverse tomma lokaler, ser ju ut som vilken hotellreklam som helst.
Citera
2014-12-11, 13:40
Medlem
dr-snuggles avatar
jag kommer aldrig köpa sex själv men jag tycker att det som vill köpa / sälja ska få göra det tryggt och säkert!

Varför? ökar tillväxt, jobb, mindre pengar i kriminellas fickor, mindre våldtäkter, mindre människosmuggling, mindre spridning av smittor vid säkra köp

Negativa? får gärna ni fylla på eftersom jag inte kommer på något negativt med att ha prostitution lagligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in