Hej
Går i tankar att köpa roddmaskin. Referensmaskinen är ju Concept 2 vilken är den enda jag har testat. Då den ligger på 12000 har jag dock sneglat på alternativ. Har sett att Casall R600 har fått bra omdömme och den kostar runt 7000. Någon som har testat denna? Eller kanske vet hur maskiner kan vara som ligger under elitskiktet? R600 har kombinerat magnet- och luftmotstånd, hur står sig det mot bara luft som Concept har? Jag tycker bara magnet låter kasst då motståndet inte blir verklighetstroget.
Jag har provat på många roddmaskiner och den jag har funnit absolut skönast är Technogym's Pure Strength, den har tom ersatt stångrodden som tidigare var min primära rodd övning.
Jag har provat på många roddmaskiner och den jag har funnit absolut skönast är Technogym's Pure Strength, den har tom ersatt stångrodden som tidigare var min primära rodd övning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!