• 6
  • 7
2016-05-11, 14:42
Medlem
spknoises avatar
Jag kan säga att en månad räcker för min del. Islänningar är som norrmän, arroganta och bara allmänt dryga. Ni andra kanske kommer ha få en bättre upplevelse än vad jag har haft. Säger man att man är från Sverige möts man med skeptiska blickar.

Ska försöka satsa på Kanada igen om det går. Bättre land får man nog leta efter.
Citera
2016-05-11, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spknoise
Jag kan säga att en månad räcker för min del. Islänningar är som norrmän, arroganta och bara allmänt dryga. Ni andra kanske kommer ha få en bättre upplevelse än vad jag har haft. Säger man att man är från Sverige möts man med skeptiska blickar.

Ska försöka satsa på Kanada igen om det går. Bättre land får man nog leta efter.

Vad tråkigt att du inte är nöjd! Har ingen erfarenhet av islänningar men de norrmän jag har träffat har jag upplevt som väldigt glada, trevliga och med mycket energi.

Har du avbrutit din vistelse då? jobbar du med andra Nordjobbare eller är du själv?
Citera
2016-05-18, 22:02
Medlem
Har någon haft ett höstjobb via nordjobb?
Citera
2016-07-15, 09:39
Medlem
Nu söks det hotellarbetare på Island. Mejl kan skickas till reykvjavik@nordjobb.org
Citera
2017-02-22, 14:26
Medlem
Någon som söker för iår? Någon som var iväg via Nordjobb förra sommaren som kan berätta lite ?
Citera
2017-02-22, 17:08
Bannlyst
Förvänta er inga höga löner. Man får väl knappt över en hundring i timmen
Citera
2017-02-23, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plataoplomo

Är det så ? Vart och vad jobbade du med ?
Citera
2017-02-24, 07:10
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plataoplomo

Beror ju på vad man jobbar med såklart, och vart. Jag fick till exempel 140 dkk i timmen när jag jobbade i Köpenhamn. Man får normala löner inom den branschen och landet. Verkar som om du inte vet vad du snackar om.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in