• 4
  • 5
2015-11-25, 20:21
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1
Jag tror på storyn. Jag hade en svenska lärare med snygga bröst jag nog stirrat lite för mycket på, för då jag missat en uppsatsskrivningstenta mena hon jag måste göra den i efterhand. Minns jag fråga måste ja ? Jag skulle få göra den hemma hos henne,efter skolan, så jag inte fuskade. Jag fatta det inte då men hon hade helt klara haft andra planer med mig den gången men jag var för dum att fatta.
När jag kom dit var hon i löst sittande morgonrock med fin urringning. Hon skulle duscha och undra om hag inte ville duscha oxå. Jag tänkte hon mena jag luktade svett, och svara men jag har just duschat efter skolgymnastiken. Jag skrev uppsatsen medan hon duscha, sen kom hon tillbaks i morgonrocken och la brösten mot nacken o fråga hur det gick med uppsatsen? Jag hade svårt hitta på nått att skriva om berätta jag. Det hände inget mer, men vid skolavslutningen minns jag en kompiss till mig var förvånad då han fick höra jag varit hemma hos henne. Han sa. -Va har du också varit där ? Efteråt undra jag hur långt han gick, men du våga jag inte fråga, eller prata om det.
En kompiss mamma bad mig även hjälpa henne med nått, men då jag kom dit stod hon i morgonrock, fatta inte heller den gången vad hon var ute efter, men fattat nu flera år senare.
Tror jag drog till mig dessa storbystade kvinnor 10-20år äldre en mig själv för jag titta för mycket på deras bröst. Hade även en stor balle som hade stånd fler timmar om dagen men tänkte aldrig det skulle synas, var väl nån försvarsmekanism. Inser ju nu i efterhand att vissa la märke till sånt.

Synd att hon inte lade lite krut på att verkligen lära dig att skriva på svenska.
Citera
2015-12-01, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Jahaja TS intresse för att skriva sexhistorier syns i andra trådar. Så detta är enbart en påhittad story för att skapa uppmärksamhet.

Sorry men bluff

Jaha så bara för att jag har skrivit i andra sextrådar så betyder det att jag ljuger? Fantastisk slutsats, din argumentation är lysande...

Tro vad du vill
Citera
2015-12-01, 23:07
Medlem
tuutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Är 18 år, går på gymnasiet och kör egen (?) bil.
Det luktar porrnovell på långt håll.

Fast de där var inget bra argument till varför de skulle vara lögn.. Jag körde egen bil när jag var 18 dvs gick sista året på gymnasiet..
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in