2015-01-07, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpiijaroslaw
Förlåt för OT men jag får en konstig smak och tappar aptiten helt typ och ett glas cola smakar likadant som oxfilé med potatisgratäng... Nån som upplever samma sak? Detta är alltså när jag har tagit xanor... Tänder inte av utan flummar ibland lite skönt efter jobbet men assvårt att äta som sagt...

Ja. Jag känner igen det där. Har du druckit någon alkohol? Även om du inte tycker att du har AT så är det utsättningssymptom. Lukt och smaksinne kan slås ut till stora delar, så att du bara kan känna vissa smaker som gör att mycket eller allt smakar likadant. Tappad matlust, och p.g.a. 'smaken' eller kanske smaklösheten inte klarar eller har svårt att svälja.

Något annat? Kan du sova?
Citera
2015-01-08, 13:24
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
på så små doser och kort tid kan väl inte få at?

Öhh jo, duktigt. På Xanor (alprazolam) så behövs offtast inte mer än 2-3 veckor för att bli tillvand, särskilt på doser över 1 mg/dag..
Citera
2015-01-08, 14:09
Medlem
Underdarks avatar
När jag slutat med Xanor tidigare så har jag också haft lite svårt att äta, inga enorma problem som man kan få på opiat/lyrica AT men tillräckligt för att då och då få kväljningar och smått illamående då jag pressat i mig mer ordentlig mat.
Citera
2015-01-12, 03:41
Medlem
blazermannens avatar
Upplever det mest svårt att hålla rutinerna till att äta ordentligt om dagarna. Vissa dagar äter man bara nån macka vissa dagar svullar man och småäter stup i kvarten. Lusten till att käka är rätt olika beroendes på från dag till dag. Vissa dagar lyckas man sova vissa nätter sömnlös så likadant där upplever jag. Rutinerna i min vardag blir helt fuckade, mest irriterande e sömnen tycker jag och detta kan få mig att flippa ur i humöret...
Citera
2015-01-13, 08:07
Medlem
Benzo brukar ju i vanliga fall öka hungern om det finns mat tillgängligt med tanke på ditt bryt låter det som en mild variant AT
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in