Ytterligare oseriöst snack!
Citat:
Ursprungligen postat av
Luffa
Det blev ingen bra start för Thony Norelli i det nya uppdraget som styrelseledamot och ansvarig i Trig media Group AB.
Vad har du med det att göra?
Citat:
Bolaget har nämligen inte lyckats prestera något bokslut för 2015 ännu och har därför i två omgångar påförts förseningsavgift av Bolagsverket med 2 x 10 000 kronor.
Bolaget har nu tid fram till 30 november att åstadkomma ett bokslut, i annat fall väntar tvångslikvidation.
Det ante mig att du skulle lyfta fram även ett standardutskick om vad som händer om man inte blir färdig i tid. Men det fyller ju ditt syfte att misskreditera en person, precis som tidigare.
Citat:
Lite körigt för Norelli nu, som också ska försöka ordna fram 6 750 000 kronor för att kunna köpa sin svärfars gård. Dessa pengar ska vara framme senast 15 november, om 11 dagar alltså.
Oj, vad du gottar dig i andras möjliga olycka.
Citat:
Om han inte presterar detta ska han och övriga familjen vara ute ur huset, som han ockuperat sedan 2013, senast 30 november.
Om han ockuperat ett hus skulle familjen genast blivit anmälda och avhysta. Så har inte skett, tvärt om en domstol har gett familjen rätt att köpa fastigheten. Om de inte köper den har de kanske ändrat sig eller inte har pegar till det. Det är absolut inget konstigt eller absolut inget kriminellt i detta men det är jävligt obehagligt att några personer med Luffa Bluffa i spetsen hänger på denna familj som en plåsterlapp och droppar all info om dem här på Flashback.
Om detta hade hänt mig hade jag inte varit lika snäll som denna familj som står och tar emot smäll efter smäll och dessa kallar ni kriminella? Ge er på kriminella istället, men det gör nog jäkligt ont, tror jag. Det är väl därför ni väljer en försvarslös familj att häckla offentligt och dessutom anonymt, för ni verkar vara nåra ynkligt fega kräk.