2026-08-07, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokkashugi
Sitter dom där gökarna i finkan för närvarande tro?
Nej, ingen av de dömda har börjat avtjäna sitt straff. Tidigast i höst ska de krypa in.
Citera
2026-08-07, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan-Kollan
Nej, ingen av de dömda har börjat avtjäna sitt straff. Tidigast i höst ska de krypa in.

Tony kommer väl vara borta och inte finnas i landet när det är dags att krypa in
Citera
2026-08-08, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtsson77
Tony kommer väl vara borta och inte finnas i landet när det är dags att krypa in
Det ligger väl i farans riktning att han uteblir.
Minns att han höll sig undan rättegången i åtminstone drygt ett år när han gömde sig på Mallorca.
Någon som har koll på var han finns idag?
En uppgift var att han livnärde sig som bilförsäljare i Göteborgsområdet.
Men han är bevisligen verksam i katastrofföretaget MSTRpay AB.
Frågan är bara var han befinner sig just nu?
Citera
2026-08-14, 16:48
Medlem
Citat:
Det ligger väl i farans riktning att han uteblir.
Minns att han höll sig undan rättegången i åtminstone drygt ett år när han gömde sig på Mallorca.
Någon som har koll på var han finns idag?
En uppgift var att han livnärde sig som bilförsäljare i Göteborgsområdet.
Men han är bevisligen verksam i katastrofföretaget MSTRpay AB.
Frågan är bara var han befinner sig just nu?
Han bor fortfarande i Spanien och jag tror att han gjorde sitt livs största misstag genom att lura amerikanska investerare. Jag vill tacka er alla för mängden information på det här forumet. Jag undrar om någon vet om någon har ett officiellt rapportdatum.
Citera
2026-08-24, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torey12
Han bor fortfarande i Spanien och jag tror att han gjorde sitt livs största misstag genom att lura amerikanska investerare. Jag vill tacka er alla för mängden information på det här forumet. Jag undrar om någon vet om någon har ett officiellt rapportdatum.
Har du någon aning om var i Spanien han håller till?
Citera
2026-08-26, 05:09
Medlem
Citat:
Har du någon aning om var i Spanien han håller till?
Bor fortfarande inom 50 km från där han har varit. Jag har information som regeringen kanske vill ha angående företag han "inte äger". Jag vet inte vem eller hur man ska kontakta.
Citera
2026-08-26, 05:41
Medlem
Har noll koll på den här snubben, men en tråd som levt i över tio år borde väl ha samlat rätt mycket info vid det här laget.

Är det nån som faktiskt blivit dömd för nåt eller bygger det mesta på gamla foruminlägg och rykten? Genuin fråga.
Citera
2026-08-26, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybrown1
Har noll koll på den här snubben, men en tråd som levt i över tio år borde väl ha samlat rätt mycket info vid det här laget.

Är det nån som faktiskt blivit dömd för nåt eller bygger det mesta på gamla foruminlägg och rykten? Genuin fråga.
För huvudpersonen, Thony Norelli-Johansson väntar fängelse i två år och sex månader efter en dom i Svea hovrätt.
Han dömdes för grov ekonomisk brottslighet tillsammans med sina vapendragare Peter Wittsten, Peter Hagerman, Linus Söder och Peter Lilliehöök.
Norelli-Johansson har lurat människor ända sedan början av 1990-talet.
Under resans gång har två personer i hans närhet mördats och han själv blivit utsatt för ett mordförsök.
Citera
2026-08-26, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torey12
Bor fortfarande inom 50 km från där han har varit. Jag har information som regeringen kanske vill ha angående företag han "inte äger". Jag vet inte vem eller hur man ska kontakta.
Lägg ut det du vet här!
Han bor alltså på Mallorca om jag förstår dig rätt.
Vilka företag är han verksam i just nu, förutom blufföretaget MSTRpay AB?
Citera
2026-08-26, 17:23
Medlem
Varför försvann ts?
Citera
2026-08-26, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Varför försvann ts?
ts ???
Citera