Citat:
Ursprungligen postat av
Luffa
Bluff eller grundlurad revisor, ja det är en smaksak.
I den årsredovisning Erik Ågerup reviderat finns ett estniskt bolag med, BioBamboo, där aktieinnehavet värderats till 2 miljoner kronor.
Men faktum är att BioBamboo aldrig någonsin varit i Granitportens ägo, även om det ett tag var meningen att det skulle bli så.
Thony Norelli beställde nämligen ett bolag med namnet BioBamboo hos den estniska redovisningsbyrån Buyit och Erica Rüdiger. Hon fixade i ordning detta den 10 januari 2015, men Norelli betalade aldrig för hennes tjänster. När Norelli inte behagade betala bytte hon namn på bolaget och sålde det till andra svenskar. Bolaget fick då namnet Hinnos OÜ:
https://www.infoproff.com/en/companies/search/EST7814868/12790504/HINNOS
Hur Erik Ågerup har kunnat godkänna detta är en fullkomlig gåta...
Å andra sidan passar han väl ihop med bedragargänget kring Granitporten.
Oavsett åsikt om det du gör så måste jag säga att jag är imponerad, du måste vänt på en satans massa papper för att hitta det där, gissa om Nohrell är lös i magen, han måste ju ha fattat nu att allt skit som han gjort som inte tål en granskning och som han sprungit omkring och trott han klarat sig från nu med största sannolikhet kommer att upptäckas och lyftas upp av Luffa som har visat att han kommer att hålla ut och han kommer att kolla allt, Luffa har dessutom huvudet igång så han är ett riktigt jävla hot mot norrel men Luffa se först till att få gjort lite snabba stålar på saken.
Detta är inte min branch men några rättigheter måste ju gå att sälja annars tror hag att jag kom på en bra grej precis nu. Kan inte luffa lägga storyn i en låda som ett bolag han startat äger, sen anordnar han en auktion där han säljer bolaget Ink en låda som innehåller storyn och att köparen köper rättigheterna till hela storyn och tar över liksom hela grejen och är den som bestämmer hur storyn skall fortsätta, snacka om att han hade sålt röv för att få in så mycket kulor som möjligt eftersom han då skulle köpa sig fri men då hade ju inte Luffa något att hå vidare med kom jag på nu men vafan då får Luffa blåsa Norell rakt av det sista som händer, det blev ju ett bra slut men skit i det för hag skulle komma till en annan viktig sak, efter du gjort stålarna så vet i fan om inte du måste börja tänka på att många har blivit mördade för mycket mindre pengar än vad Luffa kan tänkas gräva fram, jag är inte superinsatt i tråden men läser den flera gånger i veckan och min uppfattning är ju att han snubben om han gör mackel så handlar det om mycket kulor, gärna riktigt suspekt höga summor på sju åtta siffror, anledningen till att summorna sticker är ju för att det är typ luftpengar men antagligen också för att han hade koll på revisorn men även för att han gör det så klantigt så i vilket fall som helst så tål det inte att bli granskat och då tar han i som fan eftersom han inte räknar med att bli granskad och detta kan han få i nacken nu så att det tjuter om det.
Jag har läst att typ kompanjoner har skjutits och lite sådant så det är vaccinerade grabbar Luffa jävlas med, vad jag försöker komma till är att det skadar nog inte om Luffa håller lite extra koll och planerar dagarna lite för jag vet nog vad jag hade funderat på att lösa om jag hade suttit i samma sitts
Edit.. Wall of text jag vet men jag har försökt fixa till det i en halvtimme men jag är alldeles för packadvså jag fixar fan inte det, har verkligen försökt men jag fixar inte det haha