Taskmaster var med p alla posters m.m. och dog efter 5 sekunder.
Haha!
Det pminner mig om ngon film jag sg rtt nyligen (och ven skrivit om p forumet hr, minns inte vilken dock), dr Steve Buscemi stod med som ett av de strsta och frsta namnen i frtexterna och p omslaget.
Han var vl med typ 3 minuter i brjan av filmen, sen sg man inte honom mer
Haha!
Det pminner mig om ngon film jag sg rtt nyligen (och ven skrivit om p forumet hr, minns inte vilken dock), dr Steve Buscemi stod med som ett av de strsta och frsta namnen i frtexterna och p omslaget.
Han var vl med typ 3 minuter i brjan av filmen, sen sg man inte honom mer
Tnker du p Beslut utan tervndo med Kurt Russell och Steven Seagal, dr den sistnmnde dr tmligen snabbt?
Rykten om kraftig omklippning av Fantastic Four: FS verkar inte lovande men Disney verkar insett att det ev finns riktiga rika plastsamlare fortsatt publiken att plundra.
Popkornkorgen i USA frn Dune 2, med dold sandmask sg ut som en sexleksak enligt en del upprrda.
Galactushuvud med LEDlysen fr ca 800 kr verkar det bli nu. Lr rymma ca 10 liter.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!