Tipsa gärna varandra vad man bör göra och inte köpa till exempel så att PK maffian inte gynnas.
Själv köper jag inga kvällstidningar som Aftonbladet och Expressen, har börjat må så illa av liknande blaskor att jag ens inte tittar på rubrikerna längre när jag står i kön i affären. Tittar hellre ner i frysboxen på etiketterna.
Naturligtvis röstar jag på SD i både kommunvalet och i riksdagen.
Tittar inte på Teve och lägger ingen avgift på den licensen.
Jag har inte skänkt en enda krona till en tiggare. Det har inte med snålhet att göra utan med moral. Man skänker inte till okänt folk som man inte vet någonting om.
Lyssnar inte på borgerlig media eller röstar på borgerliga partier som typ SD. Försöker att enbart läsa saker skrivna av riktig arbetarklass som även står upp för en enad arbetarklass.
Står alltid upp för arbetarklassen oavsett hur dåligt det gått för vissa, köper inte borgerlig propaganda om att man ska splittra arbetarklassen eller sparka på de som ligger.
Egna värderingar och känslor har tagit över den oberoende nyhetsförmedlingen t o m i dagstidningar som t ex Sydsvenskan där jag för tillfället läser att Olle Lönnaeus skriver "Störst är risken att Sverigedemokraterna stärker sin vågmästareroll ytterligare". Risk?! Sannolikhet!
Den största anledningen till att jag inte ger pengar till tiggarna är att om de inte får pengar måste de ju hitta på något annat att göra och ger man pengar kommer det ju bara mer tiggare.