Hej!
Jag har lite problem med min bärbara dator..Jag tyckte den va allmänt seg så jag fick för mig att göra en "återställ allt och behåll dina filer" återställning och allting flöt på bra tills jag skulle använda mig utav windows update.
Jag kunde först inte söka efter uppdateringar och fick felkoden : 80240440. Men efter flera timmars sökande på nätet så kom jag ingen vart, inget ville få skiten till att fungera. Men helt plötsligt när jag skulle starta om datorn så installerades det uppdateringar, vilket kändes märkligt då jag inte laddat hem några.
Efter det så kunde jag söka efter uppdateringar och då hittade den X stycken, men när jag skulle ladda hem dom så funkade det inte..Det stod "0KB 0%" eller nått i den stilen, googlade en massa på det men inget fungerade.
Har testat allt möjligt men inget fungerar men helt plötsligt kan jag inte söka uppdateringar igen och får en annan felkod : 8024401C.
Som sista försök sitter jag nu här och skriver och hoppas på att någon snäll själ skulle kunna hjälpa mig.. Annars är det väl bara att installera om allting..
Tack på förhand!