2014-12-03, 14:23
Medlem
HAZARD17s avatar
Tjena flashbackare!!

Just nu har jag panik. Går nämligen en programmeringskurs och har gjort det i ca 3 månader nu. Grejen är att vi ska ha gjort ett fullt fungerande spel tills nästa vecka och jag är långt ifrån färdig. Jag är en riktigt nybörjare på att programmera så min kod är genomusel rent ut sagt. Om det är någon som är villig att finslipa min kod och även färdigställa den, så PMa gärna. Jag kommer skicka vad du behöver och hur jag hade tänkt spelet skulle vara.

Skulle bokstavligen vara evigt tacksam om någon kunde göra detta åt mig.
Senast redigerad av HAZARD17 2014-12-03 kl. 14:28.
Citera
2014-12-03, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Tjena flashbackare!!

Just nu har jag panik. Går nämligen en programmeringskurs och har gjort det i ca 3 månader nu. Grejen är att vi ska ha gjort ett fullt fungerande spel tills nästa vecka och jag är långt ifrån

Eh okej. Först och främst kan du väll bidra med lite kod som du har för tillfället som man kan kika på.
Antingen kopierar du in din kod här med "" taggar,
eller så klistrar du in all din kod ihttp://www.codeshare.io innan man kan hjälpa dig.
Citera
2014-12-03, 14:31
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wangox
Eh okej. Först och främst kan du väll bidra med lite kod som du har för tillfället som man kan kika på.
Antingen kopierar du in din kod här med "" taggar,
eller så klistrar du in all din kod ihttp://www.codeshare.io innan man kan hjälpa dig.
OBS. Råkade av misstag starta tråden innan jag var klar med skrivandet. Men om någon är villig att färdigställa skiten åt mig så skicka bara iväg ett PM. Ni kommer säkert garva ihäl er åt min nybörjarkod och det är just därför jag inte vågar lägga ut den här . Jag har i stort sett kopierat från en tutorial men med andra bilder naturligtvis.
Senast redigerad av HAZARD17 2014-12-03 kl. 14:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in