2023-04-20, 22:59
Medlem
Den värsta reklamen på väldigt länge.
Citera
2023-04-20, 23:11
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
https://www.youtube.com/watch?v=kDYu6HcGMDA

Är det en och samma tjej men i tre olika videoshoppade varianter som sitter i baksätet i cabben?

Om inte, vilka skådisar är det?

För övrigt en rätt bra reklam.

Också fullt möjligt att det är AI-genererat, eller?

Det är något man vid de få sekunderna det sänds på TV inte hinner uppfatta.
Citera
2023-04-21, 01:15
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
Skulle kunna vara trillingar som ska se lite olika ut genom att det är längdskillnad på dem. De kanske sitter på lite olika kuddar typ.

Tänker mer att de har vissa skillnader i mimik och leende men datorjusterat är knappast uteslutet.

Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Den värsta reklamen på väldigt länge.

Håller med! Stänger av volymen eller byter kanal direkt när den med amerikanarbilarna dyker upp.
Citera
2023-04-21, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Håller med! Stänger av volymen eller byter kanal direkt när den med amerikanarbilarna dyker upp.

Tänk om de hade gjort en lika stereotypisk och förlöjligande reklam med någon typ av invandrare istället. Hejdå TV4.
Citera
2023-04-21, 02:13
Medlem
I kommentarsfältet på länken du har i ts står det ett par gånger att det är trillingar.
Citera
2023-04-21, 02:26
Medlem
Jag tycker ändå att tre får till en skön stämning i något ögonblick ändå.

Förarna var fina båda två.
Citera
2023-04-21, 11:47
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JahLove
Också fullt möjligt att det är AI-genererat, eller?

Det är något man vid de få sekunderna det sänds på TV inte hinner uppfatta.

Självklart är allt fixat i datorn. Eller tror nån att marsvinet verkligen sitter där på bilen och har fått samma "Tre"-frisyr som tjejerna?
Citera
2023-04-22, 07:56
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Tänk om de hade gjort en lika stereotypisk och förlöjligande reklam med någon typ av invandrare istället. Hejdå TV4.

Vore jävligt kul. En skäggbabbe står och grillar lamm och en babbe i merca frågar om han gjort något med frugan. "Jag har bytt till TRE" och kameran vrids mot tre brevlådekvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Självklart är allt fixat i datorn. Eller tror nån att marsvinet verkligen sitter där på bilen och har fått samma "Tre"-frisyr som tjejerna?

Klart att det är ett dresserat marsvin.
Citera
2023-04-22, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Vore jävligt kul. En skäggbabbe står och grillar lamm och en babbe i merca frågar om han gjort något med frugan. "Jag har bytt till TRE" och kameran vrids mot tre brevlådekvinnor.

Hade jämlikhet existerat på riktig så hade man sett en sån reklam. Men vi lever i hycklarnas värld där detta aldrig kommer vara mer än en dröm.
Citera
2023-04-23, 16:02
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick

Nu syftade jag mer på att de "3" som sitter i baksätet inte är skådespelare / människa, utan AI-genererade.
Citera
2023-04-25, 23:23
Medlem
Är det någon som vet vem blondinen i Mr Vegas reklamen är?
Citera
2023-05-07, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JahLove
Nu syftade jag mer på att de "3" som sitter i baksätet inte är skådespelare / människa, utan AI-genererade.

Som tidigare har sagts i denna tråd så säger marknadschefen på Tre att det är äkta trillingar, och i så fall är det nåt så ovanligt som enäggstrillingar. Och det är ju jättecoolt! Jag har sammanställt några bilder:

https://drive.google.com/drive/folde...zRS2TTZJfo5vda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in