2015-01-27, 00:06
Medlem
yggdrazils avatar
Du får ju skicka med en bild. Är det denna?
http://i.ytimg.com/vi/U-_PXCfZSw0/maxresdefault.jpg
Citera
2015-01-27, 00:13
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yggdrazil
Du får ju skicka med en bild. Är det denna?
http://i.ytimg.com/vi/U-_PXCfZSw0/maxresdefault.jpg

Jag kan ju inte ha med en bild när jag inte kan vet vad hon heter. Men absolut där har vi henne, så snygg så jag dör. Vet du till och med vad hon heter så jag kan skriva till henne på fb? Tack för att du förstod vem jag menade.
Citera
2015-01-27, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karocari
Jag kan ju inte ha med en bild när jag inte kan vet vad hon heter. Men absolut där har vi henne, så snygg så jag dör. Vet du till och med vad hon heter så jag kan skriva till henne på fb? Tack för att du förstod vem jag menade.
Han menade nog inte att du med hjälp av bilden skulle ta reda på vem det var utan att det skulle underlätta för andra som vet vad hon heter att förstå vem du menar..
Citera
2015-01-27, 08:02
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Kan det vara Tone Damli?
Citera
2015-01-27, 15:19
Medlem
MrFishboys avatar
Flyttat in ämne...

/mod
Citera
2015-01-27, 15:37
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YB
Han menade nog inte att du med hjälp av bilden skulle ta reda på vem det var utan att det skulle underlätta för andra som vet vad hon heter att förstå vem du menar..

Okej ja visst men tänkte den reklamen går ofta på tv och hon är ensam tjej så tänkte att någon borde veta vem skönheten är

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Kan det vara Tone Damli?
Nej det är hon, http://i.ytimg.com/vi/U-_PXCfZSw0/maxresdefault.jpg lånade den länken av en vänlig själ som postade den tidigare.
Ingen som vet vad hon heter? Vill ha henne till vilket pris....
Citera
2015-01-27, 16:28
Medlem
yggdrazils avatar
Citat:
Asch, det var första bildträffen på googlingen "unibet reklam".
Citera
2015-01-27, 20:43
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yggdrazil
Asch, det var första bildträffen på googlingen "unibet reklam".

Okej, så tänkte jag inte att jag kunde göra, men googlade på det du skrev och får fram flera bilder på henne men får inte fram skönhetens namn, du som är så klok och vänlig kanske kan hjälpa mig med att få fram hennes namn? Vore evigt tacksam.
Citera
2015-03-17, 21:33
Medlem
solanins avatar
Vem är den vackra, frodiga kvinnan i Tele2-reklamen som egentligen är ett förklätt får?
Citera
2015-03-29, 22:44
Medlem
8xxSeriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solanin
Vem är den vackra, frodiga kvinnan i Tele2-reklamen som egentligen är ett förklätt får?
Detta undrar jag med. Ser ut att vara en rejäl kvinna.
Citera
2015-05-05, 17:35
Medlem
Citat:
Okej, så tänkte jag inte att jag kunde göra, men googlade på det du skrev och får fram flera bilder på henne men får inte fram skönhetens namn, du som är så klok och vänlig kanske kan hjälpa mig med att få fram hennes namn? Vore evigt tacksam.

Kan det vara Isabell Zetterström?
Citera
2015-05-15, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solanin

Jag undrar samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in