• 1
  • 2
2014-12-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuffEnough
Kollade din posthistorik och du har fortfarande en stor chans att haella dig over ytan du kan fortfarande taenka klart! Du har inte boerjat staenga ner for att spara krafterna for att overleva. Maenga som maer daligt kommer nog skratta alt bli irriterade over ditt (gnaell)
sok hjalp gor det medans du aer stark i Sverige maste man vara frisk for att orka vara sjuk.

Stänga ner? Hur menar du, och vad menar du med skratta? Går ju ständigt med ångest, oro och mörker.
Citera
2014-12-02, 21:18
Medlem
TS, jag har nu läst dina inlägg och jag tycker absolut det låter som panikångest (jag såg att fler har skrivit det).

Jag har själv haft panikångest i flera år och dina symtom är precis lika som mina. En läkare skrev ut Anafranil åt mig och efter ett 1/2 års medicinering var det helt borta .

Det känns som att man ska dö och man blir skräckslagen varje gång attackerna kommer. Jag vet hur du har det och känner med dig. Kontakta läkare och be om Anafranil! Lycka till vännen
Citera
2014-12-02, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av koppen85
Stänga ner? Hur menar du, och vad menar du med skratta? Går ju ständigt med ångest, oro och mörker.

När man stänger ner så har man kommit rätt djupt ner, hoppas du aldrig kommer dit.
Folk som mår riktigt dåligt kommer skratta åt att du bekymrar dig över dina symptom då många vore glada om dom bara hade det du har.

Jag kan inte hjälpa dig mer en vad jag gjort just nu då jag brottas med mycket skit själv och har ingen ork att lyfta upp någon annan, gör som jag sagt!

Edit: I en trådstart häromdagen frågade om oljor och vilken som var bäst ... Vilket betyder att du är rätt så frisk atm var glad för det!

Börja oroa dig på riktigt när du inte orkar läsa tidningar slutar läsa din post, stänger ute allt och alla ........

Fråga mig inget mer för jag har inget mer att tillföra!

Lycka till!
Senast redigerad av RuffEnough 2014-12-02 kl. 22:02.
Citera
2014-12-02, 22:15
Bannlyst
Jag dricker alkohol för min ångest, det är då de flesta spärrarna faktiskt släpper i huvudet. Alkohol kan man se lite som medecin ibland, men det får inte bli för ofta då man kan bli beroende fort.
Citera
2014-12-02, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag dricker alkohol för min ångest, det är då de flesta spärrarna faktiskt släpper i huvudet. Alkohol kan man se lite som medecin ibland, men det får inte bli för ofta då man kan bli beroende fort.

Alkohol i rätt dosering kan faktiskt göra gott men det är en vansklig "medecin" att ta till, fint om du kan hålla/dosera den så den bara gör dig gott.

Det är väldigt få som klarar av detta!
Själv så kan jag ibland dosera den rätt och må bättre... men det händer också att jag överdoserar den och då blir det tredubbelt bakslag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in