2005-09-17, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtpaw
när jag gick i nian och satt i matsalen med en tjejkompis från klassen och hade ätit klart fick jag lite problem.. hon stressade och jag försökte komma på en anledning till varför jag ville vänta ett tag

jag bet i det sura äpplet och sade att jag hade bånge och att jag inte kunde gå ännu. hennes huvve åkte ner i bordet asgarvandes och helt röd i ansiktet i nån minut.. sen frågade hon vad fan jag tänkte/kollade på egentligen och då blev jag tvungen att förklara för henne att man inte måste tänka på nåt eller se nåt för att saker ska resa sig

ja vi var ju jävligt nära vänner och hade känt varandra länge och väl så det var inte så jättepinsamt, mest kul..
kunde inte du kommit på en annan förklaring?
Citera
2005-09-17, 16:24
Medlem
Wendigos avatar
Kunde du inte bara ställt dig upp och gått ut tillsammans med henne.. alla som hade sett er och eventuellt märkt ditt stånd hade väl trott att ni skulle iväg och ta en ståfralla på skoltoaletten ?! Att få stånd när det är snygga brudar kan jag inte tycka är pinsamt.. det visar ju bara vad man har att komma med, om det skulle vankas lite dunki-dunk-lekande. OK, lätt för oss med 20+ att säga men hellre stånd när man inte förväntar sig det än motsatsen, impotent när man verkligen vill ha råbånge.
Citera
2005-09-17, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swe-elite
kunde inte du kommit på en annan förklaring?

njae, det var inte så noga ändå. jag var som sagt nära vän med tjejen och vi kände varandra hur bra som helst och så.. hade det dock vart en tjej jag inte umgåtts skitmycket med, då hade jag nog funderat ett slag extra på en anledning till varför jag inte ville gå än.

Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Kunde du inte bara ställt dig upp och gått ut tillsammans med henne.. alla som hade sett er och eventuellt märkt ditt stånd hade väl trott att ni skulle iväg och ta en ståfralla på skoltoaletten ?! Att få stånd när det är snygga brudar kan jag inte tycka är pinsamt.. det visar ju bara vad man har att komma med, om det skulle vankas lite dunki-dunk-lekande. OK, lätt för oss med 20+ att säga men hellre stånd när man inte förväntar sig det än motsatsen, impotent när man verkligen vill ha råbånge.

njae alltså.. jag har aldrig riktigt känt något behov av att visa upp en ordentlig erektion för andra barn i åldrarna 6-16 år... inte heller för dagisbarnen eller nån av mina lärare.
Citera
2005-09-17, 18:40
Medlem
Cincys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned
Japp, jag har varit med om något liknande. När jag gick i åttan (tror jag) skulle en läkare undersöka alla killar och se om man hade för trång förhud eller något. Läkaren var inte en skallig fet gubbe utan en jävligt snygg tjej i 30-årsåldern. Lill-Banned reste sig upp så fort hon tog i honom. Jag blev nästan lika knallröd i ansiktet som den här figuren -->

Jag kommer på rak arm på ännu en pinsam situation. Det här var i nian tror jag. Vi hade idrottsdag i skolan och var och simmade i ett badhus. Jag höll på och skojbrottades i vattnet med två tjejer i klassen, och så fick jag bånge. Det hade väl inte gjort så mycket om inte en av dem hade dragit av mig badbrallorna. Dom gapskrattade och jag ville bara sjunka ner till botten av bassängen.

När jag läser detta får jag blandade känslor av AWWWWW och HAHAHAHAHAHAHAHA! Eftersom jag är tjej kan jag tyvärr inte få bånge, men jag kan lova att jag tycker ämnet är superkul. Förväntar mig fler skratt denna kväll. Förstår om det är mindre kul för er.
Citera
2005-09-17, 19:03
Medlem
Alladins avatar
Hmm, ja situationen utspelade sig på jobbet.
En tjej som kåtade upp en ngt helt fruktansvärt, hade inte vart pinsamt om det inte stått massor människor runt om.
Men både jag och hon skötte det snyggt, så ingen såg antagligen.
Svetten pärlades dock i pannan... puh.
Citera
2005-09-17, 19:23
Bannlyst
Gick inte alla till sjuksyster när dom var små? Jag tror det är basics att ens kulor blev undersökta när man var liten.
Citera
2005-09-17, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swe-elite
Inget så pinsamt som det där, hade stånd under 1 timmas tid när jag spelade rollspel en gång, då var det svårt att koncentrera sig.

Var det Drakar och Demoner? Isåfall är du inte ensam...
Citera
2005-09-17, 20:25
Medlem
roadrashs avatar
ett antal gånger när man suttit o käkat har det väl hänt och så sitter man där panikartat och funderar på hur man ska ta sig ut helskinnad hehe.

En annan gång hände det i en simbassäng och då jag inte hade hittat mina ordinarie badbyxor samma dag så fick jag hålla till godo med ett par gamla som satt tajt som satan. Stannade kvar i bassängen en stund extra tills det lungat ner sig lite.
Citera
2005-09-17, 23:41
Bannlyst
Vad skönt att det finns ett problem som vi tjejer inte behöver dela med er killar...

(känns nästan okej att vi tjejer har drabbats av mens när man läser den här tråden, leendet från vissa inlägg sitter kvar väldigt länge...)
Citera
2005-09-17, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Var det Drakar och Demoner? Isåfall är du inte ensam...
jag trodde jag var den enda, och ja det var drakar och demoner
Citera
2005-09-18, 00:36
Medlem
jag har haft en mycket pinsam situation en gång, eller egentligen flera visserligen men det är just en som jag men ickesåmycket stolthet jag kommer ihåg. Var ute i skogen med polarna o festa, klassfest. Iaf, så under kvällens gång så artades det mellan mig o en mycket trevlig tjej. Så vi smet iväg från tälten o elden då o skulle ta oss ett nyp. Hade varit på g länge o detta var ju perfekta platsen lixom för att göra nåt av saken.
Men så höll vi på då på en luftmadrass som blåstes upp med mycket omständigheter ja... hrmm.
Ja, vi höll på ett bra tag, så vi trodde att alla lagt sig. Kan tilläggas att vi hade fått lite mycket att dricka om man säger så, tror inte vi hade antagit att folk lagt sig om man var nykter. Men till saken.

Vi trodde då att alla lagt sig, så vi orkade inte ta på oss kläderna, svettiga som vi ha o så, div vätskor på sig, hrmm.
Men den store rackaren ville lixom inte lägga sig utan han stod i givakt då vi smög oss till tältet, som vi delare.

Så vi famlade oss fram i mörkret till tältet, som vi trodde var tomt... men icke så nicke. det var ju en hög med andra som satt o spelade kläpoker i det. Så där stod vi helt jävla nakna o stod o såg dumma ut med vita fläckar på oss o så :S. jaa... detta ledde ju till att de börja garva o så, detta högljudda skratt lockade ut alla andra från deras tält o såg oss stå där helt nakna med allt på oss.

Efter att ha blitt utskämd, bigtime. Men till slut så fick vi vårt tält.

Det var pinsamt!!!!
usch.
Citera
2005-09-18, 00:43
Medlem
Subb[a]s avatar
Fan... jag inte komma på att jag hamnat i nån speciellt pinsam sitation nångång... har ju givetvis hänt på badhuset osv, men är ju lätt att avstyra ev. pinsamheter med att hoppa i vattnet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in