Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-14, 14:34
Medlem
Framgångssagan verkar ju sannerligen fortsätta.
Citera
2020-10-05, 18:48
Medlem
Idag nådde kursen 3kr, kul!

Småbolagspodden har ett avsnitt där Johan Drott (VD för Respiratorius) fick gå igenom potentialen för bolaget och dess portfölj.

https://open.spotify.com/show/2qZzW7Ch9vEfviuStzb5K9?cid=YTI1NDQ2YzQ5NzFsMzYy
Citera
2020-10-06, 18:06
Medlem
3,32kr... Haha
Citera
2020-10-10, 19:47
Medlem
3,47... Är det ingen som hittat detta fina guldägg och har någon tanke att bidra med?

Förvisso så är Placera (FÖR EN GPNGS SKULL) helt fantastiskt när det gäller Resp. Där är ju åtminstone tre skribenter som har koll på läget och sammanfattar samtliga fördelar och nackdelar rätt frekvent, kanske därför det är ganska dött här på FB.

Oavsett anledning så vill jag verkligen få er att fästa blicken på detta papper. 3,47kr är billigt.
Min målkurs i december är 7kr, och det är försiktigt satt.
Citera
2020-10-11, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Procentuell
3,47... Är det ingen som hittat detta fina guldägg och har någon tanke att bidra med?

Förvisso så är Placera (FÖR EN GPNGS SKULL) helt fantastiskt när det gäller Resp. Där är ju åtminstone tre skribenter som har koll på läget och sammanfattar samtliga fördelar och nackdelar rätt frekvent, kanske därför det är ganska dött här på FB.

Oavsett anledning så vill jag verkligen få er att fästa blicken på detta papper. 3,47kr är billigt.

Jag är med på resan med en ganska liten post. Knappt 80 % upp. Jag ämnar sitta kvar tills vi landar eller kraschar.
Citera
2020-10-12, 23:14
Medlem
glidan10s avatar
Citat:

Jag är med på tåget, köper mer och mer.... vägrar sälja innan nyår.
Citera
2020-10-13, 03:22
Medlem
Nyligen sålt 60 procent av innehavet med 80 procent vinst. Blir det en licensaffär ska vi upp lite till, men tänker inte bli fartblind.
Citera
2020-10-14, 21:06
Medlem
15% upp idag

Ny artikel av BioStock, bra läsning.
3,55 stängde vi på, blir en fin vecka. 4kr kommer denna månaden.
Citera
2020-10-15, 00:19
Medlem
Citat:
15% upp idag

Ny artikel av BioStock, bra läsning.
3,55 stängde vi på, blir en fin vecka. 4kr kommer denna månaden.

Tveksamt om vi ska upp dit innan vi har en licensaffär klar, men ingenting är omöjligt. Få vill miss möjligheten. Svårt dock att redan nu försöka värdera vad en sådan licensaffär skulle kunna vara värd med någon närmare exakthet.

Att det blir en affär bedömer jag dock som ganska sannolikt.

Som jag skrev i förra inlägget sålde jag av 60 procent av mitt innehav i måndags, men köpte in mig igen efter nedgången i tisdags. Ökade även på med ca 30 procent.

Om jag gjort rätt får tiden utvisa.
Citera
2020-10-26, 13:25
Medlem
Efter ett par röda dagar förra veckan så ser aktien väldigt positiv ut om man nu tror på TA.

Dagena rekyl uppåt fick lite extra drag på grund av att BioStock återigen skrev en artikel om bolaget och dess intressanta läge.

https://www.biostock.se/2020/10/respiratorius-vander-blicken-mot-kol-och-svar-astma/ (https://www.biostock.se/2020/10/respiratorius-vander-blicken-mot-kol-och-svar-astma
Citera
2020-11-03, 21:41
Medlem
Spanat in denna och kan vara intressant att följa kursen och kanske lägga in en post snart 👍🏼
Citera
2020-11-16, 13:57
Medlem
Någon som har koll på vad som orsakad dagens rusning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in