Citat:
Ursprungligen postat av wooten
Nu är det tydligt att du är blind av din kärlek till dylan. För det första, dylans version av den låten är inte jätterockig. För det andra, hört beatles?
Tror faktiskt att du missar jävligt mycket med att ha den inställningen att Dylan är överskattad då han inte sjunger "jätte bra" eller lirar gura "jätte bra" och allt han kan göra är att skriva bra texter andra artister kan framföra bättre. Tycker helt ärligt (utan att vara blind av min kärlek till Dylan) att han sjunger jävligt bra då han formulerar känsla istället för att sjunga "tekniskt korrekt", och jag tycker han gör sin egna låtar galet mycket bättre en någon cover jag har hört.
Så utan att flama dina åsikter vilket du har all rätt att framföra så tycker jag bara att du ska ge Dylan är ärlig chans och lyssna igenom hans livsverk och inte fokusera på de mest mainstream (även om dessa låtar nog bland de bättre han gjort) eller på klipp där han är 65+. För det han har gjort i sitt liv kräver mer en bara lite sketen talang, det krävs ett geni!
Tänkte att jag skulle göra min avatar rättvisa.
Sen tänkte jag ge några exempel på vad jag mena, men han har väll bojkottat youtube antar jag?