2008-11-30, 16:23
Medlem
ragnarökens avatar
AXL Rose
I rest my case
Citera
2008-11-30, 16:29
Medlem
Lindisfarnes avatar
Det mesta som spelas i radion under genren pop.
Citera
2008-11-30, 17:13
Medlem
Coldplay och U2. FYfan att folk köper en biljett för att se sömnpillrena Coldplay live... ja tråkigare skit får man leta efter.
Att dom säljer ut arenor är för mig en fet jävla gåta!
Citera
2008-11-30, 19:00
Medlem
Evert-Svens avatar
Två stycken pojkband. Jonas Brothers och Tokio hotel. Varför fick dem ens skivkontrakt?
Och ifall den här lille fjortispojken får ett kontrakt han också, vilket verkar vara fullt möjligt, Johan Palm.
Citera
2008-11-30, 19:11
Medlem
General i götets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amfksp
Coldplay och U2. FYfan att folk köper en biljett för att se sömnpillrena Coldplay live... ja tråkigare skit får man leta efter.

Kan hålla med om att Coldplay är överskattade, men inte U2... The Joshua Tree är ett mästerverk, likaså "How To Dismantle An Atomic Bomb"
Citera
2008-11-30, 19:15
Medlem
U2 har jag alltid sett som extremt tråkiga. Allt är tråkigt med dom. Musiken, bandet, stilen, deras ansikten. Allt.

REM. En del sköna låtar, men överskattade ändå IMO.

Red Hot Chili Peppers.
Citera
2008-11-30, 20:01
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waah
ABBA, speciellt i Sverige.

Tycker snarare dom är underskattade. Med all rätt är dom Sveriges enda världsartister tillsammans med Jussi Björling.
Citera
2008-11-30, 20:18
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evert-Sven
Två stycken pojkband. Jonas Brothers och Tokio hotel. Varför fick dem ens skivkontrakt?
Och ifall den här lille fjortispojken får ett kontrakt han också, vilket verkar vara fullt möjligt, Johan Palm.
Får jag fråga hur du kan kalla honom överskattad innan han ens gjort en enda låt? Speciellt när halva Sverige hatar honom känns överskattad som fel ord.
Citera
2008-11-30, 21:37
Medlem
seikkailus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amfksp
Ja, fyfan.
Citera
2008-11-30, 22:20
Medlem
Pulks avatar
Kan absolut hålla med om Coldplay, fyfan vilket jävla sömnpiller.
Vill även tillägga riktig jävla urskogs-BM där man märker på deras uppfinningsrikedom att de inte ens upptäckt elden, mer outvecklade kompositioner finner man inte ens hos Jonas Brothers. Pinsamt!
Citera
2008-11-30, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waah
ABBA, speciellt i Sverige.

Underskattade imo.
Citera
2008-11-30, 22:51
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulk
Kan absolut hålla med om Coldplay, fyfan vilket jävla sömnpiller.
Vill även tillägga riktig jävla urskogs-BM där man märker på deras uppfinningsrikedom att de inte ens upptäckt elden, mer outvecklade kompositioner finner man inte ens hos Jonas Brothers. Pinsamt!
Förlåt om jag är ukunnig, men vad är BM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in