2006-08-10, 00:18
Medlem
G.Gs avatar
Michael Jackson är världens mest överskattade pedofil. Jag menar, varför ska han få så jävla mycket utrymme i media!?
Citera
2006-08-10, 00:24
Medlem
tornad0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slabbefusk
Kirk Hammet. Solon täckta i en smörja av wah-wah.
Håller med, även fast jag är ett stort Metallica fan. Hans solon är grymt jobbiga att lyssna på.. Men musiken i övrigt är bra, och Hetfield är kung

En till överskattad jävel är Håkan Hellström. Fan jag tål inte kräket, sen att alla 14 åriga fjortisar i hela sverige "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR" han gör bara saken värre.

Citat:
Ursprungligen postat av Tönten112
Ted Gärdestad, Gyllene tider, Metallica utan Cliff Burton.

Snarare Metallica utan Jason imo. Jasons bakgrundssång, så sjukt jävla grym. Lyssna bara på Creeping Death från Live shit binge & purge!

Just nu är Metallicas storhetstid över för längesen, slutade ju efter Justice. Men vem vet, dom kanske gör en riktigt fet comeback med nya skivan?
Citera
2006-08-10, 01:42
Medlem
galles avatar
Hatar såna här diskutioner. Helt värdelöst. Får inte ut nåt av dom. Tänker inte säga vad jag gillar och inte gillar, finns ALLTID nån som tycker tvärtom.
Citera
2006-08-10, 02:23
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galle
Hatar såna här diskutioner. Helt värdelöst. Får inte ut nåt av dom. Tänker inte säga vad jag gillar och inte gillar, finns ALLTID nån som tycker tvärtom.

Låt mig gissa att du gillar U2. Kanske Achtung Baby?
Citera
2006-08-10, 02:39
Medlem
Erik1974s avatar
Nu kom jag på en bra. Lena Philipsson! Seriöst, är det någon som förstått sig på hypen kring henne? Texterna är så oerhört banala och pubertala och jag slänger mig över radio för att byta kanal varje gång man hör henne. Anspela allt du gör på sex, lek med stativet och du är en stjärna. För sjunga och skriva texter kan hon inte! Ändå är hon så hyllad i media.
Citera
2006-08-10, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vappa
Dessutom får man alltid höra att Lars är såååå bra på trummor. bäst i världen enligt många verkar det som.

Har ALDRIG hört att någon sagt att Lars är bra på trummor?
Har enbart hört tvärtom, att han är såååå dålig

EDIT: Jag tycker det känns väldigt larvigt att prata om att elvis och rolling stones är överskattade, iom att vi knappast förstår vilken revolution det var när det rockade loss på den tiden.
Citera
2006-08-10, 09:22
Bannlyst
The Hives
Håkan Hellström
Nirvana
Carola
Clash
Gyllene Tider
Wilmer X
Citera
2006-08-10, 15:37
Medlem
Isolations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lar_bert
Vad menar du? Skulle skivtitlar som "Du & Jag döden" vara deprimerande? Jag förstår inte riktigt...

Artister som rider på "upp som en sol"-vågen (Idol-vinnare, Fame Factory-vinnare) är oerhört överskattade. Det krävdes ett miffo som Darin för att "tågräls" skulle förvandlas från det ultimata töntmärket till det sötaste som finns. God he makes me

Jag håller med dig fullständigt! Allt som rör Idol/Fame factory är bara äckligt, fel sätt att skapa musik på.

Lena PH, Carola, Amy diamond tycker jag är ganska överskattade.
Citera
2006-08-10, 17:11
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isolation
Jag håller med dig fullständigt! Allt som rör Idol/Fame factory är bara äckligt, fel sätt att skapa musik på.

Lena PH, Carola, Amy diamond tycker jag är ganska överskattade.
Jo. det är ju verkligen att se musik som pengar. Men man kan inte förneka att det är talangfulla sångare med.
Citera
2006-08-10, 17:13
Medlem
galles avatar
visst gör jag det
Citera
2006-08-10, 17:15
Medlem
666Hates avatar
Finns en massa band och "artister" som är överskattade men dom första jag tänkte på var Rolling Stones... Den ända bra låten dom har gjort är ju Paint it Black, sen har dom bara gjort en massa skit i 100 år.
Citera
2006-08-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Jag mår fan psyikisky dåligt av vissa inlägg . Iron Maiden? Hur kan ett band som dragit fulla hus genom alla tider, och som fortfarande säljer slut på biljetterna på nolltid, vara överskattade????? Kan acceptera om man inte gillar musiken, mer överskattade

Du sa det just. Alla stora jävla arenaband är i viss mån överskattade.
galle: lär dig citera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in