2010-08-15, 09:40
Bannlyst
LADY FUCKING GAGA, JUSTIN GAYBER (haha) OCH JAYZ!

Finns fler, men pallar inte skriva...
Citera
2010-08-16, 02:12
Bannlyst
Nickelback.
Citera
2010-08-16, 10:45
Medlem
Anticss avatar
Men Lil' Wayne sååklart!!

Kan inte förstå vad folk diggar med honom.. Det är verkligen uselt
Citera
2010-08-16, 10:49
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antics
Men Lil' Wayne sååklart!!

Kan inte förstå vad folk diggar med honom.. Det är verkligen uselt

Jag brukade tänka så om Lil' Wayne också men när jag hört några fler låtar samt sett dokumentären om honom har jag ändrat ståndpunkt. Han är mer än rappare, han gör intressant musik och är en djup själ.

Anyways, många indie-pop band är överskattade imo. Svårt att säga annars, kommer inte på något.
Citera
2010-08-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Jag brukade tänka så om Lil' Wayne också men när jag hört några fler låtar samt sett dokumentären om honom har jag ändrat ståndpunkt. Han är mer än rappare, han gör intressant musik och är en djup själ.

Anyways, många indie-pop band är överskattade imo. Svårt att säga annars, kommer inte på något.

Av ren nyfikenhet, vilka är de överskattade indie-pop banden?
Citera
2010-08-16, 21:22
Medlem
karakoimas avatar
Håkan Hellström. Verkar vara en trevlig prick och så, är väl inte helt borta på scen heller. Men herregud vilken smörja han sitter och komponerar ihop.
Citera
2010-08-17, 03:29
Medlem
PoWas avatar
Takida

Brolle

+ många som blivit kända genom Idol..
Citera
2010-10-01, 14:51
Medlem
Nu trampar jag väl på många tår men... Michael Jackson!!
Aldrig gillat hans musik, men när han dog skulle ju liksom ALLA lyssna på honom. Gav han då en chans men..näääää. Räcker att lyssna på Bad så har man ju hört allt, förutom alla mespop-låtar han gjort. Han kunde dansa men fan inte göra musik!

Metallica - Äcklig trash metal, plus att Lars Ulrich är världens sämsta trummis!

Kent - Kallas ofta "Sveriges största rockband". En gåta för mig då jag bara hör grå tisdagspop, plus Jocke Bergs sjuuuukt gnälliga röst.

Hatar även Takida och Nickelback över allt annat men nämnda band är väl knappast överskattade, då det klankas ner på dem överallt.
Citera
2010-10-01, 15:47
Medlem
mattpolancos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Papagiorgio
Nu trampar jag väl på många tår men... Michael Jackson!!
Aldrig gillat hans musik, men när han dog skulle ju liksom ALLA lyssna på honom. Gav han då en chans men..näääää. Räcker att lyssna på Bad så har man ju hört allt, förutom alla mespop-låtar han gjort. Han kunde dansa men fan inte göra musik!

Earth Song, They Dont Care About Us säger jag bara
Citera
2010-10-15, 19:56
Medlem
Led Zeppelin. Har alla deras skivor men har på senare år insett att dom är näst intill olyssningsbara.
Citera
2010-10-15, 20:28
Medlem
Kent avskyr jag, monotont och trist. Intelligenta texter? Så fan heller... snarare intetsägande. Och sångaren låter som om han har fått sju års olycka + en jättekuk uppkörda i röven.
Citera
2010-11-17, 06:49
Medlem
von_Ss avatar
På senaste tiden har det varit mycket Cornelius Wreeswijk(?) i TV och det måste fan vara den mest överskattade jäveln som funnits. Åtminstone från Sverige.

Alla låtar är likadana, samt chockerande usla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in