2005-09-30, 08:46
Medlem
rjonssons avatar
Finns ju även sätt att få riktiga pengar gratis till vissa sidor och då spelar man med andra som spelar om riktiga pengar.
Citera
2005-09-30, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjonsson
Finns ju även sätt att få riktiga pengar gratis till vissa sidor och då spelar man med andra som spelar om riktiga pengar.
Bespara oss från fler inlägg om detta nu. Du vet hur det gick med din förra tråd.
Citera
2005-09-30, 10:07
Medlem
rjonssons avatar
Finns andra sidor oxå, på crazypoker så får man 10 dollar bara man registerar sig på deras sida. Iallafall så var det så för någon månad sen.

Sedan förstår jag inte riktigt varför du klagar så mycket men ändå själv nappade på partpoker.
Citera
2005-09-30, 10:16
Medlem
Citat:
men ändå själv nappade på partpoker.
Öh... är du mytoman också?
Citera
2005-09-30, 10:21
Medlem
rjonssons avatar
sorry, det var raoul inte raol såg jag nu.
Citera
2005-09-30, 10:51
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Sedan förstår jag inte riktigt varför du klagar så mycket men ändå själv nappade på partpoker.
Ingen gillar spam och det är uttryckligen förbjudet på forumet. Fattar inte varför du är kvar överhuvudtaget. Du borde vara avstängd för din förra spamtråd.
Citera
2005-09-30, 11:07
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Expekt har ner till $0,05-$0,10.

Dom har faktiskt ännu lägre! Finns ända ner till 0,02-0,05$!
Citera
2005-09-30, 11:12
Medlem
rjonssons avatar
Ja jävlar vad folk har emot att få gratispengar, sedan ser man att vissa frågar efter sidor med bra bonusar. Bonus är väl bra men själv tar jag mycket hellre pengar utan att sätta in några själv.

Sedan anser inte jag att det jag skickade var SPAM. Dom som svarade får sina pengar, det jag skickade till dom var en länk till en sida som ger dom pengar. Dom får sina pengar utan att vara tvingade till att uppge mig som värvare. Men det kostar dom inget att göra det.
Citera
2005-09-30, 12:14
Medlem
rjonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Ingen gillar spam och det är uttryckligen förbjudet på forumet. Fattar inte varför du är kvar överhuvudtaget. Du borde vara avstängd för din förra spamtråd.

Allvarligt??

Klistrar in ett utdrag fråån ett av dina tidigare inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Jag skulle kunna tänka mig att moderera forumet, men jag har gjort alldeles för mycket skit på FB för bli påtänkt för det (varit otrevlig, falskeligen utgivit mig för att varit moderator o s v), så jag har ingen MÖJLIGHET att göra detta själv. Dessutom tror jag att nuvarande moderator är nog så kompetenta. Detta är för övrigt inte alls någon kritik mot moderatorerna eller skribenterna.)

Men du tycker att andra ska bli avstängda direkt.. FY FAN!
Citera
2005-09-30, 12:26
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Allvarligt??

Klistrar in ett utdrag fråån ett av dina tidigare inlägg

Men du tycker att andra ska bli avstängda direkt.. FY FAN!
Bra grävt, spammare, men dina billiga retoriska knep funkar inte här. Jag tycker att DU ska bli avstängd. Dra inte in "andra" i det här, spammare.

Du har startat en tråd med spam. Du har spammat i den här tråden. Du har spam i signaturen. Det tycker jag borde räcka för att sparka ut dig, spammare.

:shoot2: :spam:
Citera
2005-09-30, 12:32
Medlem
rjonssons avatar
Tråden jag startade är borta, i denna tråden har jag väl inte spammat.

När jag skrev att man får 10$ på crazypoker??

Signaturen har jag PM'at till en moderator och frågat om.

Vissa är så satans snabba på att döma och straffa andra, jag skiter väl fullständigt i vad du har gjort eller skrivit på FB tidigare men jag tycker att om man själv inte har helt rent mjöl i påsen så ska man inte vara så jävla snabb att föröka stänga av andra medlemmar.
Citera
2005-09-30, 13:48
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Vissa är så satans snabba på att döma och straffa andra, jag skiter väl fullständigt i vad du har gjort eller skrivit på FB tidigare men jag tycker att om man själv inte har helt rent mjöl i påsen så ska man inte vara så jävla snabb att föröka stänga av andra medlemmar.
Jag har rent mjöl i påsen vad gäller spam. Det är spam vi diskuterar här, eller hur? Eller menar du att man inte ska få uttala sig om någonting om man har pallat äpplen i sin ungdom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in