Citat:
Ursprungligen postat av
Zigga
Tror inte alls att du är vare sig hypoman eller nån annan töntdiagnos. Och jag har SSK utb + vidareutbildning i psykiatri. Du kan vara utbränd och det kan ta år 5+ innan man är tillbaka, men kolla upp kroppsliga först.
Skönt med någon som tar än på allvar.
Jo jag vet att detta säkert kommer ta tid innan det går över, det är bara att acceptera.
Det kroppslig har jag kollat upp, lämnat prover och gjort en fysisk undersökning. Kanske fick jag dålig läkare, men allt verkar vara normalt i alla fall. Hade lite högt blodtryck dock, men det har gått ner till nästa det normala nu när jag tränat lite grann.
En till sak förresten som är värt att nämna. På kvällarna upplever jag (inte alltid) att jag blir mig själv mer och mer, får energi och mår bättre. I går kväll mådde jag faktiskt ganska bra. Hade besök i går hela kvällen så kan ha berott på det att jag inte kände efter så mycket. Fortfarande inte helt normal, men i vilket fall som helst kände jag mig mycket bättre än på länge.
Nu i dag känner jag mig lite orkeslös, men ändå bättre en det vanligtvis brukar vara.
Blir inte klok på kroppen ibland