Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-04-12, 19:47
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Funkar inte för mig heller. Klickar citera+ på vart inlägg och sedan citera eller citera + på det sista men ingenting kommer upp när jag sedan ska svara. Varför är det så krångligt?

Du ska inte klicka på "citera eller citera+" på det sista du vill citera, du måste klicka på "citera" - utan plustecken. Det verkar fungera för tio- eller hundratusentals andra, så du får helt enkelt göra rätt. Då fungerar det.

admin5
Citera
2022-04-12, 20:24
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Funkar inte för mig heller. Klickar citera+ på vart inlägg och sedan citera eller citera + på det sista men ingenting kommer upp när jag sedan ska svara. Varför är det så krångligt?

Citat:
Kom på det långt om länge men det var jävlar i det klurigt. Tycker gott de kan göra om funktionen, faktum är att hela flashback är förlegat och behöver en makeover.

Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Du ska inte klicka på "citera eller citera+" på det sista du vill citera, du måste klicka på "citera" - utan plustecken. Det verkar fungera för tio- eller hundratusentals andra, så du får helt enkelt göra rätt. Då fungerar det.

admin5

Tänk om bara fler läste FAQ:

Citat:
Q: Hur funkar Citera flera?
A: Markera de inlägg du vill citera genom att klicka på 'Citera flera'. På sista inlägget du vill citera klickar du på 'Citera' så kommer alla inläggen att citeras i samma svar.
Citera
2022-04-12, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja tänk om man hade orkat det och inte varit så hjärntrött. Alla har inte samma kapacitet men jag löste saken trots det på egen hand. Tycker ändå ni ska göra det enklare, många som inte fattar. Kör en make-over och sluta vara lata ff!
Citera
2022-04-12, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Det är ju bara så jävla omanligt!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto