2014-11-27, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eisel
Var uppe hos beroendecentrum där jag knappt fick någon info om hur det skulle te sig. Antar att det är dom låga doserna som dom inte tyckte borde ge någon nämnvärd avtändning. Ska iaf ut o jogga imorgon. Får se hur kondisen håller
Ja det är rätt idiotiskt av dom eftersom det ter sig så individuellt. Har man mycket ångest och skit kan det bli riktigt jobbigt av bara låga doser. Fick själv en liten at på två till tre veckor xanor. Men verkligen inget nämnvärt. Kunde lika gärna vara placebo.
Citera
2014-11-27, 22:48
Avslutad
Efter en månad med 0.25mg xanor dagligen hade jag rätt jobbiga problem under en vecka, sen vad som var avtändning och vad som var gammal ångest som man fick brottas med igen kan nog diskuteras. Bensodiazepiner for the suck!
Citera
2014-11-28, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Efter en månad med 0.25mg xanor dagligen hade jag rätt jobbiga problem under en vecka, sen vad som var avtändning och vad som var gammal ångest som man fick brottas med igen kan nog diskuteras. Bensodiazepiner for the suck!

När jag hade ordentlig avtändning en gång så kunde jag inte sova på tre dygn.
Citera
2014-11-28, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackLips

Som sagt. Lika bra att hålla sej borta från skiten.
Citera
2014-11-28, 04:55
Medlem
Odamies avatar
Jag har bara kört på 2-3 veckor max åt gången. Under denna tiden har jag då och då flummat men mest bara tagit för att hålla mig på en rätt skön nivå. Har alltid trappat ner och den enda ATn jag haft har varit att andra dagen efter jag tog senast, alltså en dag mellan sista dagen där jag inte tog någonting var normal medan dagen efter kände jag lite ångest och så, var trött som fan så sov bara bort det.
Sen resten av ATn har varit grova insomningsproblem.
Citera
2014-11-28, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlackLips

Ja, senast jag kickade så snurrade tankarna som i en karusell när jag försökte vila och efter 30 timmar vaken gav jag upp och tog imovane. Men efter 3 dagar imovane kunde jag sova utan, om än rätt orolig och kort sömn.
Citera
2014-11-29, 00:26
Medlem
Earlygirls avatar
de bästa är ju att röra på sej som sagt. ta nått för att sova. men är väll bra att inte käka allt för mycket andra saker om man vill att de ska ur snabbt då de förlänger proceduren? men de borde bli bättre snart för dej
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in