Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-11-27, 16:09
Medlem
Något jävligt märkligt har hänt med min MacBook, egentligen är det inga stora saker men fy vad irriterande det är!

Problem 1. När man lyssnar på musik genom iTunes har repetera låt funktionen helt försvunnit. Det finns inte bredvid "blanda" knappen om ni förstår hur jag menar? Har stängt av o satt på datorn ex antal gånger men den dyker inte fram? Sjukt irriterande om man vill höra en och samma låt om och om igen..
Någon som vet hur man ska göra?

Problem 2. När jag använder Safari brukar jag ha fönstret utöver hela skärmen, en helbild helt enkelt. Men nu går det helt plötsligt inte? Kan inte dra ner bilden över Doc ikonerna eller förstora fönstret maximalt. Även det är sjukt irriterande!
Någon som vet hur man ska göra?
Citera
2014-11-27, 16:22
Moderator
Rassas avatar
1. Uppdaterat till iTunes 12? Reapet-knappen är borttagen i iTunes 12, men om du högerklickar på Shuffle-ikonen så kan du välja att repetera en eller alla låtar. Jävligt dumt tilltag av Apple att plocka bort den, men så är det.

2. Har tyvärr inget bra svar, testat med tex. Firefox eller Chrome?
Citera
2014-11-27, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
1. Uppdaterat till iTunes 12? Reapet-knappen är borttagen i iTunes 12, men om du högerklickar på Shuffle-ikonen så kan du välja att repetera en eller alla låtar. Jävligt dumt tilltag av Apple att plocka bort den, men så är det.

2. Har tyvärr inget bra svar, testat med tex. Firefox eller Chrome?

Ja det hade jag, Tack! Håller med dig jävligt dumt utav Apple!

Nej har inte gjort de, ska testa. Men vill dock gärna fortsätta att använda Safari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in