2005-09-18, 16:47
Medlem
Slave Marks avatar
C16G på Säpo. Tvivlar att han fått anställning där så kort efter incidenten på Botanska.
Citera
2005-09-18, 22:30
Medlem
Experternas dom i cannabisforat är enhällig.
Misstag!
Citera
2005-09-19, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porta
Hon trodde sig vara gravid, gravid + droger = skadat foster, get it!!

Porta

Du har fattat det hela rätt. Hon trodde inte hon var gravid för att hon blivit drogad utan för att att hon försökte bli med barn och risken fanns att hon var gravid i ett mycket tidigt stadium. Nu var det inte så som tur var.

Knarkforumet domineras ju då av just knarkare, så det är inte så konstigt att några där tyckte det var ett kul skämt och att folk inte har någon humor som blev arga. Men är man inte knarkare och inte vill vara det, samt att man har andra prioriteringar som att bli med barn än att bli hög, då är skämtet inte ett dugg roligt. Att knarka ska vara ett eget val inte påtvingat. Vill kakmannen och övriga knarkare bli höga är det deras sak, jag bryr mig inte ett skit om dem. Men jag bryr mig om de människor som blev utsatta och som mådde mycket dåligt av det.

Det låter konstigt däremot att ingen anmälde honom. Visst var han omtyckt på arbetsplatsen, men det här borde han inte ha kommit undan med.
Citera
2005-09-19, 08:11
Medlem
Gjorde inte polisen husrannsakan hemma hos honom och han fick sota för innehav iaf?
Citera
2005-09-19, 09:06
Medlem
Vet inte vad som hände med det heller men skulle gärna vilja veta. De gick in i lägenheten och hittade både svampar och cannabis plantor. Han hade en hel lite odling.
Citera
2005-12-20, 20:07
Medlem
pastorns avatar
Han åtaldes idag enligt DN Se http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=505480&previousRenderType=6
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in