2005-09-16, 12:31
Medlem
Vad hände egentligen med honom. Efter den första nyhetsstormen försvann han. Hur har det gått med rättegången? Har den ens varit? Är det någon som kan upplysa om detta?
Citera
2005-09-16, 12:32
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aranea
Vad hände egentligen med honom. Efter den första nyhetsstormen försvann han. Hur har det gått med rättegången? Har den ens varit? Är det någon som kan upplysa om detta?

Kan du upplysa vem kakmannen är?

Länk, please...

/moderator
Citera
2005-09-16, 12:34
Medlem
DaStars avatar
Var det inte killen som bakade in lite cannabis i kakan och bjöd kollegorna? Eller är jag fel ute?
Dock ingen mer info...

Edit: http://expressen.se/index.jsp?a=201066

http://expressen.se/index.jsp?a=201997 Hehe, han ville dem inget illa. Bara att de skulle ha kul tillsammans.
Citera
2005-09-16, 12:35
Medlem
Yields avatar
Han blev väl frisläppt? Efter det vet jag inte vad som har hänt med honom.
Citera
2005-09-16, 12:36
Medlem
Ja just han, på Bergianska trädgården. Han bakade cheescake med cannabis och bjöd sina kollegor. Det var ett himla ståhej och sedan blev det tyst. Har det varit någon rättegång än?
Citera
2005-09-16, 12:44
Medlem
Är det verkligen ingen som vet? Jag vet att han släpptes mot borgen, men han kan ju inte ha släppts helt. Någon påföljd måste det ju bli, det är ju ändå grov misshandel och inga tvivel om vad som hände. Det måste alltså ha varit eller komma en rättegång. Eller?
Citera
2005-09-16, 12:54
Medlem
Han lär ju knappast släppts mot borgen eftersom vi inte har ett borgensystem i Sverige..
Citera
2005-09-16, 12:58
Medlem
men förlåt då. Jag menade att han knappast sitter kvar i häktet.
Citera
2005-09-16, 13:12
Medlem
Wendigos avatar
Hmm..

Få se nu.. sist jag såg den killen hade han flyttat in till stan, träffat en trevlig flicka och börjat på sitt nya jobb: hovkonditor hos C16G !!

Citera
2005-09-17, 18:27
Medlem
Francos avatar
Citat:
Ja just han, på Bergianska trädgården. Han bakade cheescake med cannabis och bjöd sina kollegor. Det var ett himla ståhej och sedan blev det tyst. Har det varit någon rättegång än?

Han vill jag jobba med...
Citera
2005-09-17, 19:08
Medlem
Citat:
Jag vet att han släpptes mot borgen, men han kan ju inte ha släppts helt.
Jasså det vet du?
Häktad i USA kanske?
Citat:
men förlåt då. Jag menade att han knappast sitter kvar i häktet.
För att häktas krävs att straffet är två års fängelse och att man är skäligen misstänkt.
Citera
2005-09-17, 19:24
Medlem
Vad var hans motiv? Att sprida glädje?

Eller jävlas?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto