Vad hände egentligen med honom. Efter den första nyhetsstormen försvann han. Hur har det gått med rättegången? Har den ens varit? Är det någon som kan upplysa om detta?
Vad hände egentligen med honom. Efter den första nyhetsstormen försvann han. Hur har det gått med rättegången? Har den ens varit? Är det någon som kan upplysa om detta?
Ja just han, på Bergianska trädgården. Han bakade cheescake med cannabis och bjöd sina kollegor. Det var ett himla ståhej och sedan blev det tyst. Har det varit någon rättegång än?
Är det verkligen ingen som vet? Jag vet att han släpptes mot borgen, men han kan ju inte ha släppts helt. Någon påföljd måste det ju bli, det är ju ändå grov misshandel och inga tvivel om vad som hände. Det måste alltså ha varit eller komma en rättegång. Eller?
Få se nu.. sist jag såg den killen hade han flyttat in till stan, träffat en trevlig flicka och börjat på sitt nya jobb: hovkonditor hos C16G !!
Nej, jag vet inte vad som har hänt egentligen.. och Kungen får sina tårtor nån annanstans ifrån, det är jag säker på. Hur mycket maja det är i dom är jag dock osäker på..
Ja just han, på Bergianska trädgården. Han bakade cheescake med cannabis och bjöd sina kollegor. Det var ett himla ståhej och sedan blev det tyst. Har det varit någon rättegång än?