Säger så här...
När någon inom islam säger något helsjukt (oftast en saudisk salafist), så tar ni islamhatare det omedelbart som en sanning reprsentativt för vad
islam står för.
Ni köper er information från de ensidiga kritiksidorna (answering-islam, wikiislam, religionofpeace, främst) som ett barn köper godis. Inte särskilt smart! Men ni är ju hatare så jag försöker ha överseende med er bristande förmåga till kritiskt tänkande.
Dock är islam en mycket stor religion, och det finns inget annat land i världen som vill ha Saudi Arabiens salafism. De flesta tycker den är alldeles för extrem. De enda som bryr sig om vad salafisterna säger är tokarna i Saudi Arabien, och ni islamhatare. Och inte ens i Saudi Arabien tror jag folket köper allt vad de knäppa salafisterna säger, men den typen av information är ju svår att få ut ur landet såklart...
Jag tar för givet att ni inte kan hitta någon källa på att islam på andra ställen, imamer på andra platser i världen, eller antagligen knappt någon muslim, skulle anse det vara acceptabelt att ljuga hur som helst som ett steg i er inbildade islamiseringsprocess.
Citat:
S0urce: De riktlinjer som konceptet taqiyya har är förmodligen inte så strikta och synliga som du försöker få dem att framstå. Vem vet, taqiyya kanske används på oss just i denna diskussion...
Att inga muslimer (utom kanske ISIS) följer taqiyya , att inga bevis finns för det, att det inte predikas i moskeer, är såklart inget som bekymrar dig. Fortsätt sprida dina fantasier. Återigen gör du personliga spekulationer som antyder att du vet bäst hur islam praktiseras... och alltid på ett negativt sätt...
Hittar ni inte direkta bevis, letar ni istället indirekta subversiva bevis.
Ja, då går det såklart inte att motbevisa att en person ljuger, om det är i det dolda, och ni redan har gjort er till åklare och domare. Men nu har vi ju för helvete lämnat verkligheten, när vi ska söka subversiva aktivitetet... Då går vi in i kommunismens värld, inkvisationen, tankepolis... Är det det ni vill att Sverige ska stå för,
Sverigevänner? Jag vill ha ett öppet land som inte är baserat på att betrakta andra med hat....
Även om de faktiskt skulle , i det dolda, göra allt det ni tror.