2014-11-23, 17:27
Medlem
God kväll kära Flashback-vänner och förhoppningsvis Eurojackpottspelare!
För det första vill jag bara säga att jag är inte helt säker på att jag placerar denna tråd i rätt forum, så om någon moderator anser detta som felpublicerat, var god att flytta denna tråd så jag åtminstone får svar! Tack på förhand!

Min fråga är när Eurojackpot-dragningen egentligen är? Jag tittade på internet, och det stod att dragningen skall ske ca kl 23.00 på kanal 4 varje fredagskväll. Men i fredags när jag skulle kolla dragningen - TV:n stod igång mellan ca 22.40 till 23.10 - visades den aldrig! Så ja, när är den?

Tack på förhand!
Citera
2014-11-23, 17:38
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handen123123
God kväll kära Flashback-vänner och förhoppningsvis Eurojackpottspelare!
För det första vill jag bara säga att jag är inte helt säker på att jag placerar denna tråd i rätt forum, så om någon moderator anser detta som felpublicerat, var god att flytta denna tråd så jag åtminstone får svar! Tack på förhand!

Min fråga är när Eurojackpot-dragningen egentligen är? Jag tittade på internet, och det stod att dragningen skall ske ca kl 23.00 på kanal 4 varje fredagskväll. Men i fredags när jag skulle kolla dragningen - TV:n stod igång mellan ca 22.40 till 23.10 - visades den aldrig! Så ja, när är den?

Tack på förhand!

Nödvändig trådstart!

Det finns ingen direktsändning av dragningen i tv. Dom säger den rätta raden i samband med den " "vanliga" lottodragning i tv4 på lördagskvällar kl 19:55!
Citera
2019-10-12, 17:40
Medlem
JannieKaoss avatar
Varför visas inte dragning i Sverige på fredagaskvällen? Vart kan man se dragningen live?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in