Citat:
Ursprungligen postat av
GEOF
Hej du,
jag har själv fått propavan utskrivet nu i fredags, igår alltså. Har inte hunnit äta den ännu men har du lust att ge lite input om hur den är, funka den bra i början? Du kanske har blivit tolerant nu?
Var som sagt några år sedan, men minns att den funkade ibland inbillade jag mig iallafall första tiden.
sedan tyckte jag att det inte kändes någonting utan jag kunde ta den och ha samma problem som om jag inte tog den, ibland kunde jag vara som en zombie vid lunchtid om jag tog den vid 23ca för den kickade in så segt. Kan ju som sagt blivit tolerant men minns att den kunde ge verkan 2 dagar sedan ingenting i 1 vecka, sedan helt plötsligt somnade man av den osv. Konstigt piller, känns som en light variant.
Ibland gav den så dålig effekt att jag tog den av bara farten innan jag skulle dricka alkohol och tänkte mig inte för. Det blev ju minnesluckor och någon eskapad, så det är väl inte att rekommendera.
Men höll ut några månader första gången som sagt och sa till läkarna hur det var och dom förstod inte alls den uteblivna effekten. Hur som helst slutade jag bara självmant och det funkade bra, nu börjar jag dock känna behov igen av någon sömntablett som ger lite verkan denna gång.
Powen
Låter bra, var rädd att dom tänkte ta lappen för risken bara.. Men ingen körning under tablettverkan alltså.