2005-09-15, 22:44
Medlem
RedXs avatar
Hur går man tillväga för att starta en omröstning med ett par olika alternativ att välja på, i stil med den som finns i denna tråd?
Citera
2005-09-15, 22:45
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Man pratar med en moderator. Vanliga users kan inte skapa polls längre.
Citera
2005-09-15, 22:45
Medlem
Samhains avatar
Antingen blir man moderator eller så ber man en snällt.
Citera
2005-09-16, 00:57
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Crowley
Man pratar med en moderator. Vanliga users kan inte skapa polls längre.

Jaha, det var lite trist. Finns det någon speciell anledning för denna begränsning?
Citera
2005-09-16, 01:21
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Jaha, det var lite trist. Finns det någon speciell anledning för denna begränsning?
Förmodligen är det för att användarna inte ska skapa en massa polls, men jag vet inte
Citera
2005-09-16, 01:37
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMPlicit
Förmodligen är det för att användarna inte ska skapa en massa polls, men jag vet inte

Hehe, jo det kunde jag också lista ut.

Men vilken skada skulle det göra? Jag tycker att de flesta diskussionerna skulle kunna innehålla en liten "poll". Om någon till exempel länkar till en ledare eller ngt liknande så kan man ju slänga in en kort "har ledarskribenten rätt?" eller ngt liknande som komplement till diskussionen i tråden.
Citera
2005-09-16, 01:51
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Hehe, jo det kunde jag också lista ut.

Men vilken skada skulle det göra? Jag tycker att de flesta diskussionerna skulle kunna innehålla en liten "poll". Om någon till exempel länkar till en ledare eller ngt liknande så kan man ju slänga in en kort "har ledarskribenten rätt?" eller ngt liknande som komplement till diskussionen i tråden.
Allvarligt talat vet jag inte. Jag antar dock att det är för att forumet är till för diskussioner i första hand, och inte omröstningar. Det är vad den lilla fågeln viskar till mig i alla fall.
Citera
2005-09-16, 02:00
Moderator
impieteers avatar
Citat:

Av gammal vana antar jag. Det skulle nog ändras om någon skulle skapa opinion i frågan. Det finns ju ingen anledning att inte alla ska få posta polls. Tramstrådar slängs ju redan som det är, så det skulle ju inte bli någon skillnad bara för att du skulle få starta en poll. Vettig poll = får vara kvar. Dålig poll = slängs. Typ.
Citera
2005-09-16, 04:26
Bannlyst
Jag förstår inte varför modsen inte kan slänga tramsiga polls likväl som tramsiga inlägg dock? En poll är ju ypperlig i ganska många lägen, om man vill bilda sig en uppfattning om vad flashbacks användare tycker, vilket man vill då man ju trots allt hänger här...

Spring, spring, spring... Släpp pollarna fria...
Citera
2005-09-16, 17:18
Medlem
TuXIs avatar
Läs FAQ'en innan du frågar.

http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=811794&postcount=7
Citera
2005-09-16, 23:54
Medlem
Nissenforevers avatar
Det skulle nog funka om man max fick göra en poll per vecka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in