2014-11-20, 18:34
Medlem
Har en tjej på gång nu och hon har hund. Ska på första daten snart. Andra träffen vill jag knulla henne. Men eftersom hon har hund går det ju inte att ta det spontant om hon ska vara borta från hunden hemifrån en längre tid typ sova över hos mig. Hur löser man logistiken med en hundtjej då?
Citera
2014-11-20, 18:35
Medlem
Hummlers avatar
Vadå, får du inte ta in hunden till dig? Du kan sova över hos henne istället?
Citera
2014-11-20, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Vadå, får du inte ta in hunden till dig? Du kan sova över hos henne istället?

Hatar hundar och aldrig att jag tar in den hos mig. Och nej jag ska knulla henne hos mig.
Citera
2014-11-20, 18:48
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariba
Har en tjej på gång nu och hon har hund. Ska på första daten snart. Andra träffen vill jag knulla henne. Men eftersom hon har hund går det ju inte att ta det spontant om hon ska vara borta från hunden hemifrån en längre tid typ sova över hos mig. Hur löser man logistiken med en hundtjej då?

Citat:
Hatar hundar och aldrig att jag tar in den hos mig. Och nej jag ska knulla henne hos mig.

Ja just det. Det är ju du som bestämmer när och vart....

Men för att svara på din fråga: Man behöver inte spendera hela natten efter att ha "knullat". Problem solved.
Citera
2014-11-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie
Ja just det. Det är ju du som bestämmer när och vart....

Men för att svara på din fråga: Man behöver inte spendera hela natten efter att ha "knullat". Problem solved.

Vad jag förstår ska en hund inte lämnas ensam mer än 5 timmar och jag vill knulla henne längre så. Med pauser emellanåt givetvis. Vore skönt om hon sov över också. Slöknulla lite till på morgonen innan hon sticker.
Citera
2014-11-20, 18:54
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Vad jag förstår ska en hund inte lämnas ensam mer än 5 timmar och jag vill knulla henne längre så. Med pauser emellanåt givetvis. Vore skönt om hon sov över också. Slöknulla lite till på morgonen innan hon sticker.

Ja är man rädd för hundar så förstår jag ditt läge. Enligt lagen kan en hund lämnas ensam 6 timmar, men jag tror inte du bryr dig om sådant. Frågan är nog snarare vad som är viktigast för henne, och det lär du ju märka. Men lycka till!
Citera
2014-11-20, 19:12
Medlem
Tråkig människa du är, tycker synd om tjejen
Citera
2014-11-20, 19:29
Medlem
aislings avatar
Citat:

Tror knappast hon ens är intresserad av att knulla med dig om du visar vem du är och vad du tycker.
Citera
2014-11-20, 19:43
Medlem
CarlXIIs avatar
du får uppdatera hur det går =) tycker tjejer med djur brukar vara villigare.. jag löser det hittills genom att knulla o ses hos henne. har lurat i henne att jag e djurvän xD förr eller senare kommer hon nog med odjuret men det får d vara värt.
Citera
2014-11-20, 20:52
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Tolkade rubriken fel...

Är du så desperat att du måste lura i henne att du är djurvän..? Kan du inte få brudar på annat sätt?
Ska du alltid ljuga för brudar kommer du att sluta som en toffel.
Du sabbar också för oss andra killar som kör med raka puckar. När hon genomskådat dig så kan man gissa sig till hur det låter när hon träffar sina väninnor och andra hundägarinnor, du vet, tjejer snackar...
Citera
2014-11-20, 21:29
Medlem
Hon kanske inte vill knulla med dej.
Citera
2014-11-21, 02:49
Medlem
CaptainFreedoms avatar
Om du inte gillar hundar (det gör inte jag heller) råder jag dig att byta tjej. Att dejta en hundtjej är nästan samma sak som att dejta en singelmorsa -- hunden eller barnet ska alltid tas med i beräkningen när hon hittar på något. Alldeles för mycket jidder för min smak.

Om du verkligen vill träffa henne ändå får du säga till henne att fixa hundvakt, för du ska inte sitta och lida under dejten för att hennes hund är med. Och du vill sannerligen inte riskera att få ett rimjob av hennes Border-Collie samtidigt som du har sex med henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in