• 2
  • 3
2014-11-25, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elefantsabel
Jag ska ringa dom inom kort men det verkar som att jag har beviljats ett räntefritt lån! Lånade 500:- från risicum.se, få se om det fungerar.

Tack för era svar. Och ja, Tradera är ena riktiga fittor. Angående inkasso och kronofogden så ber jag om ursäkt, detta handlar om kronofogden.
risicum lägger på 200 kronor i uppläggningsavgift om du lånar 400 kronor. Inte smart gjort.
Citera
2014-11-25, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
risicum lägger på 200 kronor i uppläggningsavgift om du lånar 400 kronor. Inte smart gjort.
Nja, lånade 500 och ska betala tillbaka 500.
Citera
2014-11-25, 21:51
Medlem
vianetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elefantsabel
Nja, lånade 500 och ska betala tillbaka 500.
Så är det inte, det finns inget gratis och tror du att du skulle få låna pengar helt gratis?

Just för 500 kr så har de uppläggningsavgift på 100kr. Om du inte betalar inom den avtalad tid då får du vänta dig med skyhöga räntor.

Se nu till att betala denna skuld så snabbt som möjligt så att du inte hamnar hos Kronofogden
Citera
2014-11-25, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vianett
Så är det inte, det finns inget gratis och tror du att du skulle få låna pengar helt gratis?

Just för 500 kr så har de uppläggningsavgift på 100kr. Om du inte betalar inom den avtalad tid då får du vänta dig med skyhöga räntor.

Se nu till att betala denna skuld så snabbt som möjligt så att du inte hamnar hos Kronofogden
Har redan fått en faktura till min mejl på 500:- såatteh...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in