Citat:
Ursprungligen postat av
svenskhiphop1
fett att du diggar Nayeli len
nice o se real pepol här med istället för alla avensjuka
ni ser en ung serb som lycats o shänar miljoner kronor i månaden flashar med cash sin Lambo o super modeller i sina videos o ni ba hatar tråts att ni säkert tycker att musiken e skitfet
hahahhahhhha ni sitter säkert där hemma o gungar till musiken me sån sur min
sitt ni där i era trygga hem o se på medans en ung snubbe tog sig ut ur chok kriminella perstorp tråts att alla sa att han shiden kunde de o har världen framför sina fötter ni e ba avensjuka
Jag lämnar ute att kommentera videon så min avundsjuka inte lyser igenom allt för tydligt, men när du säger att han tjänar miljoner, hur menar du då?
Han hävdar själv att han har Sveriges mest välkända röst, men jag är aktiv inom musiken och har aldrig hört om honom.