2014-11-18, 04:40
  #13
Medlem
Mr.Shadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskhiphop1
fett att du diggar Nayeli len

nice o se real pepol här med istället för alla avensjuka

ni ser en ung serb som lycats o shänar miljoner kronor i månaden flashar med cash sin Lambo o super modeller i sina videos o ni ba hatar tråts att ni säkert tycker att musiken e skitfet

hahahhahhhha ni sitter säkert där hemma o gungar till musiken me sån sur min

sitt ni där i era trygga hem o se på medans en ung snubbe tog sig ut ur chok kriminella perstorp tråts att alla sa att han shiden kunde de o har världen framför sina fötter ni e ba avensjuka


Jag lämnar ute att kommentera videon så min avundsjuka inte lyser igenom allt för tydligt, men när du säger att han tjänar miljoner, hur menar du då?

Han hävdar själv att han har Sveriges mest välkända röst, men jag är aktiv inom musiken och har aldrig hört om honom.
Citera
2014-11-18, 05:09
  #14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Shadow
Jag lämnar ute att kommentera videon så min avundsjuka inte lyser igenom allt för tydligt, men när du säger att han tjänar miljoner, hur menar du då?

Han hävdar själv att han har Sveriges mest välkända röst, men jag är aktiv inom musiken och har aldrig hört om honom.

du kanske hör dåligt eller nåt bror

kolla här wiz khalifa gratta honom på hans födelsedag för nån dag sen han e känd över hela världen de ba de att sverige scenen e för liten för han

https://www.facebook.com/video.php?v=10152845119663913&set=vb.501588912&typ e=2&theater

du kan kommentera videon så klart men reppa lite real shit o droppa construcktiv kritick o inte bara hata
Citera
2014-11-19, 08:53
  #15
Bannlyst
ey nu finns de fler dis likes än likes på videon ja varnar er sluta klicka på låten bara för att trycka tummen ner om du ska göra nåt så rösta tumme upp de bara respekt inget annat
Citera
2014-11-22, 14:45
  #16
Medlem
ninjutsus avatar
Är han frimurare?
Citera
2014-11-22, 14:47
  #17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Är han frimurare?

om du frågar om hans jobb e att lägga mur o sånt så nej han e hel tids rappare
Citera
2014-11-23, 20:43
  #18
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskhiphop1
ahbow avensjukan flödar

jag e shiden miki g men jag e stort fan av talang fulla och bra rappare, önskar att ja va han så ja kunde äga en lambo o att wiz khalifa gratta maj på min födelsedag som han gjorde me miki

kommer mer grejer snart ja hoppas denna tråden blir en appreshiasion samling o inte massa haterz

Hur ska du ha det? Känner du inte snubben helt plötsligt? Han har en lambo och du kör ju en vit har du ju sagt! Sen att han i verkligheten kör en trimmad röd kebabtaxi är ju en femma

Han är varken talangfull eller är nåt på sverigescenen! Det är ingen utanför regionen Bjuv och Perstorp som har en aning om vem han är! Han är en 1:a och du är en nolla
Citera
2014-12-04, 21:44
  #19
Medlem
-IamTheWalrus-s avatar
Han var ju superduktig. Han skulle man vilja höra mer va. Ska han uppträda runt stockholm snart?
Är han bög?
Citera
2014-12-05, 11:41
  #20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -IamTheWalrus-
Han var ju superduktig. Han skulle man vilja höra mer va. Ska han uppträda runt stockholm snart?
Är han bög?

paahahahah stockholm mannen vi e upp-tagna snart me shower i los angeles o paris belgrad massa annat o du snackar om stockholm hahahhahhha

nej han e verkligen inte bög va snackar du om
Citera
2014-12-10, 12:55
  #21
Bannlyst
shoo alla haters o alla diggare här e en lite gammlare låt me miki g än raise my palms men mycket mycket tung den är med amerikanska rapparen Zone från Texas USA

https://www.youtube.com/watch?v=-bP52q2nrV4

njut !
Citera
2014-12-27, 17:42
  #22
Bannlyst
vi har stora nyheter !

vår klick Behand the block har blivit offisiell på facebook !!

https://www.facebook.com/behindtheblock

sprid o njut av musiken alla ! vi fortsätter leverera i 2015 !
Citera
2015-02-23, 16:45
  #23
Bannlyst
yes yes yall !! har nt skrivit mycke i denna topick men nu händer grejer Miki har varit me i tidningen o låt mig säga som han

Har han hatare så har han lyckat

http://www.hd.se/noje/2015/02/15/har-man-hatare-har-man-lyckats/
Citera
2015-06-24, 12:06
  #24
Bannlyst
boom chika boom ! miki g har en ny låt + video ute från LOS MUTHAFUCKIN ANGELES !! checka lyssna njut o ge tummen upp https://www.youtube.com/watch?v=2p2RmNZ8OPY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in