De är du som kickar, och du va inte bra. Kör med laidback istället för o va nån stressad wannabe gangster, kass video me nån gul ferrari i varje tagning, samma brud med
edit: Öva på ditt engelska utal innan du kör med det också
__________________
Senast redigerad av munchies420 2014-11-17 kl. 16:12.
jag e shiden miki g men jag e stort fan av talang fulla och bra rappare, önskar att ja va han så ja kunde äga en lambo o att wiz khalifa gratta maj på min födelsedag som han gjorde me miki
kommer mer grejer snart ja hoppas denna tråden blir en appreshiasion samling o inte massa haterz
Den gula Lambon är inte hans den ägs av en Kriminell Svartskalle bilen är tok belånad brukar stå parkerad vid pantbanken bergsgatan. Fejk nummerplåt och fejk människa som inte äger ett skit förutom den skitiga Adidas jackan som säkert är ett personrånsbyte. Man får fanemej skämmas när ett sånt litet äckel får stå och besudla det Svenska språket på det där sättet.
Vem fan är pissluffaren? Hopas han får smaka bly nästa gång det mullrar i malmö!
Den gula Lambon är inte hans den ägs av en Kriminell Svartskalle bilen är tok belånad brukar stå parkerad vid pantbanken bergsgatan. Fejk nummerplåt och fejk människa som inte äger ett skit förutom den skitiga Adidas jackan som säkert är ett personrånsbyte. Man får fanemej skämmas när ett sånt litet äckel får stå och besudla det Svenska språket på det där sättet.
Vem fan är pissluffaren? Hopas han får smaka bly nästa gång det mullrar i malmö!
pii mannen sluta skämma ut daj alla skrattar åt daj nu hoppas du vet de
för de första han har skrivit på facebook vad den kostar i skatt hur kan han veta de om han inte äger den ? o hans jacka e köpt o inte rånad, han har vuxit upp i kriminella förorten perstorp men han har aldrig gjort brott själv så snacka ej om folck du ej känner personligen
pii mannen sluta skämma ut daj alla skrattar åt daj nu hoppas du vet de
för de första han har skrivit på facebook vad den kostar i skatt hur kan han veta de om han inte äger den ? o hans jacka e köpt o inte rånad, han har vuxit upp i kriminella förorten perstorp men han har aldrig gjort brott själv så snacka ej om folck du ej känner personligen
Småstadsrap är alltid en höjdare! Klart godkänd produktion med ett lätt catchigt beat som har den där autentiska Perstorps-gansta-feelen. Flytet går an, inte riktigt lika dåligt som de riktiga guldkornen, men inte heller så pass bra så det går att ta på allvar, det var lite stappligt på sina ställen. Videon är ok men lite för få vyer, blir lite enformigt med i stort sett bara garaget och sidovyen på Lambon. Dessutom tycker jag att handrörelserna saknar en liten dos övertygelse.
nice o se real pepol här med istället för alla avensjuka
ni ser en ung serb som lycats o shänar miljoner kronor i månaden flashar med cash sin Lambo o super modeller i sina videos o ni ba hatar tråts att ni säkert tycker att musiken e skitfet
hahahhahhhha ni sitter säkert där hemma o gungar till musiken me sån sur min
sitt ni där i era trygga hem o se på medans en ung snubbe tog sig ut ur chok kriminella perstorp tråts att alla sa att han shiden kunde de o har världen framför sina fötter ni e ba avensjuka