2014-11-17, 13:32
  #1
Bannlyst
yoyo

vill uppmärcksamma alla sovande människor där ute på denna nya talang fulla artist vid namn Miki G, många säger att han är svensk hiphops framtid

hans nya video kom ut nyss https://www.youtube.com/watch?v=x0PdP3nris0

“Svenska folket bugar saj för denna juggen, jag dödar Sverige sen tar jag över Norden “

Miki G reppar Perstorp i Skåne men han har fått skiv kontrakt i USA och ska flytta till los Angeles om några månader

vad tycks gott folk?
Citera
2014-11-17, 13:37
  #2
Medlem
Nelsson90s avatar
Ett skämt?, Pinsamt...
Citera
2014-11-17, 14:13
  #3
Medlem
funktioners avatar
Nej, det där var inte bra!
Är det du som rappar?
Citera
2014-11-17, 16:09
  #4
Medlem
munchies420s avatar
De är du som kickar, och du va inte bra. Kör med laidback istället för o va nån stressad wannabe gangster, kass video me nån gul ferrari i varje tagning, samma brud med

edit: Öva på ditt engelska utal innan du kör med det också
__________________
Senast redigerad av munchies420 2014-11-17 kl. 16:12.
Citera
2014-11-17, 17:23
  #5
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Riktigt dåligt... Och då är jag själv en usel musiker.
Citera
2014-11-17, 18:30
  #6
Bannlyst
ahbow avensjukan flödar

jag e shiden miki g men jag e stort fan av talang fulla och bra rappare, önskar att ja va han så ja kunde äga en lambo o att wiz khalifa gratta maj på min födelsedag som han gjorde me miki

kommer mer grejer snart ja hoppas denna tråden blir en appreshiasion samling o inte massa haterz
Citera
2014-11-17, 19:00
  #7
Medlem
ninjaklubbens avatar
Den gula Lambon är inte hans den ägs av en Kriminell Svartskalle bilen är tok belånad brukar stå parkerad vid pantbanken bergsgatan. Fejk nummerplåt och fejk människa som inte äger ett skit förutom den skitiga Adidas jackan som säkert är ett personrånsbyte. Man får fanemej skämmas när ett sånt litet äckel får stå och besudla det Svenska språket på det där sättet.

Vem fan är pissluffaren? Hopas han får smaka bly nästa gång det mullrar i malmö!
Citera
2014-11-17, 19:17
  #8
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninjaklubben
Den gula Lambon är inte hans den ägs av en Kriminell Svartskalle bilen är tok belånad brukar stå parkerad vid pantbanken bergsgatan. Fejk nummerplåt och fejk människa som inte äger ett skit förutom den skitiga Adidas jackan som säkert är ett personrånsbyte. Man får fanemej skämmas när ett sånt litet äckel får stå och besudla det Svenska språket på det där sättet.

Vem fan är pissluffaren? Hopas han får smaka bly nästa gång det mullrar i malmö!

pii mannen sluta skämma ut daj alla skrattar åt daj nu hoppas du vet de

för de första han har skrivit på facebook vad den kostar i skatt hur kan han veta de om han inte äger den ? o hans jacka e köpt o inte rånad, han har vuxit upp i kriminella förorten perstorp men han har aldrig gjort brott själv så snacka ej om folck du ej känner personligen
Citera
2014-11-17, 21:42
  #9
Medlem
ninjaklubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskhiphop1
pii mannen sluta skämma ut daj alla skrattar åt daj nu hoppas du vet de

för de första han har skrivit på facebook vad den kostar i skatt hur kan han veta de om han inte äger den ? o hans jacka e köpt o inte rånad, han har vuxit upp i kriminella förorten perstorp men han har aldrig gjort brott själv så snacka ej om folck du ej känner personligen



SFI kurs kanske?
Citera
2014-11-17, 22:19
  #10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninjaklubben
SFI kurs kanske?

haahahah mannen folck skriver till mig i privat medelande hur jag knäcker daj med ord o du babblar om grammatick

anyway lägg ner ditt prat nu o upp-skatta musiken istället detta ska gå 110% till Miki G o inte till en nolla som daj
Citera
2014-11-17, 23:13
  #11
Medlem
Nayelis avatar
Småstadsrap är alltid en höjdare! Klart godkänd produktion med ett lätt catchigt beat som har den där autentiska Perstorps-gansta-feelen. Flytet går an, inte riktigt lika dåligt som de riktiga guldkornen, men inte heller så pass bra så det går att ta på allvar, det var lite stappligt på sina ställen. Videon är ok men lite för få vyer, blir lite enformigt med i stort sett bara garaget och sidovyen på Lambon. Dessutom tycker jag att handrörelserna saknar en liten dos övertygelse.

Mad ups!
Citera
2014-11-18, 04:27
  #12
Bannlyst
fett att du diggar Nayeli len

nice o se real pepol här med istället för alla avensjuka

ni ser en ung serb som lycats o shänar miljoner kronor i månaden flashar med cash sin Lambo o super modeller i sina videos o ni ba hatar tråts att ni säkert tycker att musiken e skitfet

hahahhahhhha ni sitter säkert där hemma o gungar till musiken me sån sur min

sitt ni där i era trygga hem o se på medans en ung snubbe tog sig ut ur chok kriminella perstorp tråts att alla sa att han shiden kunde de o har världen framför sina fötter ni e ba avensjuka
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in