• 1
  • 2
2005-12-31, 14:08
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quark
Jag avslutar nog experimentet med följande länk: http://www.geocities.com/jonniehargis/.
Mjo, det är nog bäst att avsluta med det. När argumenten börjar tryta, så finns bara fula metoder kvar.
Citera
2005-12-31, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Mjo, det är nog bäst att avsluta med det. När argumenten börjar tryta, så finns bara fula metoder kvar.

En nödvändig satir anser jag. Du måste stå på andra sidan och posta där för att förstå vilket riggat plank det är och vilka fula metoder de kör. Det är satt upp så att alla inlägg sopas som folk möjligen kan få svårt att svara på.
Det fanns en hel rad mycket pålästa antiförnekare som skrev där förut, men det är omöjligt att föra en rättvis debatt, så alla har slutat.
Dessutom så kör Hannover med sock puppets som applåderar vid sidan av hela tiden. Jag skulle inte tjata så mycket om "mabusekluster" om jag vore er...
Citera
2005-12-31, 18:47
Medlem
quarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Det fanns en hel rad mycket pålästa antiförnekare som skrev där förut, men det är omöjligt att föra en rättvis debatt, så alla har slutat.
Även en förnekare som Scott Smith har slutat på grund av Hannovers diktatorsfasoner.

Han har ett eget forum, med yttrandefrihet: http://p102.ezboard.com/brodohforum

Stället där han postar censurerade inlägg på TRF är The Memory Hole.
Citera
2005-12-31, 19:10
Medlem
Det här börjar bli rent komiskt Quarken. Det där forumet måste sannerligen vara en nagel i ögat på dig? Lite för mycket sanningar för din smak?

Det kanske är en enkel smakfråga? Vi Revisionister föredrar historiska sanningar framför lögner och bedrägerier, som ni holocaustare är såååå bra på. Ni vet inte heller att skämmas för det Ingen skam.

Din löjliga smutskastningskampanj av "Hargis" är bara en simpel spegelbild av dina Gurus Mathies, Muhlenkamp etc aktiviteter på Smith's forum.

Gott Nytt år Quark. Håll dig borta från flaskan, med dina förvirrade föreställningar finns det ingen anledning att berusa sig.
Citera
2005-12-31, 19:45
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Jag skulle inte tjata så mycket om "mabusekluster" om jag vore er...
Klart vi kan. Det är ju här, på detta forum, som mabuseklonerna har verkat. Varför ska jag ta hänsyn till vad någon gör på annat forum?
Citera
2006-01-01, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quark
Även en förnekare som Scott Smith har slutat på grund av Hannovers diktatorsfasoner.

Det verkar som att jag inte är den enda som blivit bannad för att ha postat inlägg om Jäger-rapporten.

http://p102.ezboard.com/frodohforumf...icID=145.topic

Jag postade först ett kort inlägg om denna i tråden om "Förfalskade Einsatzgruppen-dokument". Det sopades inom tio minuter. Sedan postade jag ett huvudinlägg om rapporten vilken sopades ännu snabbare.
Oftast har man i alla fall sett en kort ursäkt *varför* man censurerades men icke dessa gånger.
Citera
2006-01-01, 12:10
Medlem
BlizzardKings avatar
Jag förstår att det känns tungt när er fanatism blir bemött med hårda kalla fakta och när er etablerade agenda att undvika svara på frågor blir bemött med hårda regler, svara eller avvik (ni ska vara glada att FB (än så länge!) tillåter ALLA åsikter), jag förstår att det känns tungt när sanningen flåsar er i nacken och era vaga och svävande argument inte kan skjuta den i sank.

När man måste skapa flera användarkonton för att försvara och "bilda opinion" för sin sak, då är det något som verkligen är sjukt, för att inte säga fanatiskt megalomant!
Citera
2006-03-04, 20:30
Medlem
Parodin fortsätter över i Hannovers lekstuga. Herre min Jesus. Hannover skriver om Iran och om Iran borde fängsla människor som "tror" på judeutrotningen i Nazityskland under 40-talet. Jag påpekade att Irak knappast är ett paradis för fritänkare och inflikade att regimen mördar barn och att de antagligen redan HAR människor fängslade för att misstänkas sympatiserade med judar.
Hannover loggade ur, och loggade in igen som moderator och lämnade följande meddelande.

Citat:
I've deleted 2 posts which ignored the subject of this thread.
http://revforum.yourforum.org/viewtopic.php?t=3018
Citera
2006-03-05, 07:12
Medlem
Citat:
Parodin fortsätter över i Hannovers lekstuga. Herre min Jesus. Hannover skriver om Iran och om Iran borde fängsla människor som "tror" på judeutrotningen i Nazityskland under 40-talet. Jag påpekade att Irak knappast är ett paradis för fritänkare och inflikade att regimen mördar barn och att de antagligen redan HAR människor fängslade för att misstänkas sympatiserade med judar.
Hannover loggade ur, och loggade in igen som moderator och lämnade följande meddelande.
Men det förde juh inte tankegången vidare heller. Någonting i stil med att det skulle vara bättre om att ingen skulle fängslas i något land för sina åsikter hade nog fått stå kvar.
USA mördar också barn. Men det blir rätt tröttsamt i längden om allt som de gör ska kommenteras med detta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in