2014-11-16, 17:00
Medlem
Mod får ta bort eller flytta denna till rätt tråd. Jag behöver hjälp och de nu, idag. Har ett 50 tal stes, 15 imo och 10 stilnoct. Tar jah livet av mig med den mängden? Verkar omöjligt att få hjälp ifall att man inte försöker ta livet av sig, eller lyckas. Tack på förhand för svar
Citera
2014-11-16, 17:32
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jattehjarna
Mod får ta bort eller flytta denna till rätt tråd. Jag behöver hjälp och de nu, idag. Har ett 50 tal stes, 15 imo och 10 stilnoct. Tar jah livet av mig med den mängden? Verkar omöjligt att få hjälp ifall att man inte försöker ta livet av sig, eller lyckas. Tack på förhand för svar
Du kan inte ta livet av dig med den kombinationen. Har du berättat för någon att du funderar på att ta livet av dig?
Citera
2014-11-16, 17:33
Medlem
jagboffades avatar
Jag tror ej du kommer dö av det... Kanske.
Råder dig dock att inte göra det... finns folk som gärna lyssnar om du vill prata m.m...
Citera
2014-11-16, 23:25
Medlem
Jag har berättat och de är ingen som vill hjälpa. Ringde soc akuten eller vad de heter och dom sa att jah skulle gå in till närmsta soc kontor imorgon... bra smäller i mig insulin på de så är nog det problemet löst. Tack för svaren
Citera
2014-11-17, 00:16
Medlem
NisseGhandis avatar
Har du såna självmordstankar så är det till psyk-akuten du ska. Ta dig dit hellre än att ta alla tabletterna. Tänk dig att må så dåligt du gör nu, men vakna upp med grava hjärnskador. Hoppa i en taxi, sätt dig på cykeln eller ring 112 och få hjälp!
Citera
2014-11-17, 05:14
Medlem
IIIDraculs avatar
Uppdatera nu ts.
Ta luren, ring 112. Säg att du vill begå självmord, att du är redo att göra det, då måste de skicka någon och på sjukhuset måste du få komma i kontakt med någon.
Citera
2015-01-06, 00:14
Medlem
Nej det gick inge bra kan jag börja med. Sökt hjälp från olika håll, soc, soc akuten, Täby kommer dock ej ihåg vad sjukhuset heter, danderyd, karolinska (huddinge), norrtälje sjukhus, norrtälje vård centraler. Alla nekar mig hjälp för att jah har ett förflutet cannabis mIsabel. Missbrukar ej längre men får fortfarande ingen hjälp. Har grova buksmärtor och haft hela livet, sökte hjälp när jag var ung (12-13år) men fick ingen hjälp. Sökt nu sedan 2.5 år och haft med alla dessa kontakter jag skrev ovan att göra under dessa 2.5 år. Det är ingen som vill hjälpa. Privat läkare skulle jah kunna prova men kan inte då jah ej har råd.. blivit av med 3 jobb och 2 förhållanden redsn pga att jag har så ont och de tar på psyket med. Så snälla, kom med förslag. Är inte ute efter massa knark, bara hjälo. Tack på förhand.
Citera
2015-01-06, 00:59
Avslutad
Menar du på allvar att dom kör ut dig från akutpsyk om du berättar att du funderar på att ta livet av dig?
Citera
2015-01-06, 01:06
Medlem
Dom säger att jag ska gå in till närmsta soc kontor i första hand, ja. Soc kontoret i min kommun hänvisar mig till beroendemottagningen. Så svar ja på din fråga
Citera
2015-01-06, 01:07
Medlem
Akut psyk (telefon) inte vart till st:göran vilken jag antar är akut psyk?
Citera
2015-01-07, 15:36
Medlem
Laroque32s avatar
Jag tycker du ska kontakta St Görans psykakut? Jag blev körd dit av polis när jag gick t beroende mottagningen på min utsatta tid o satt o grät i väntrummet o hade druckit 12 öl o satt i mig 14 Xanor😐Dom hade inget val än o köra mig dit, även om jag fick värre psykbryt då, eftersom jag vägrade åka, men jag rekommenderar dig att kontakta dom, o snälla ta inga tabletter, du är värd bättre💝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in