Citat:
Ursprungligen postat av
Maria222
Varför skulle han behöva lägga ner hela sitt liv och ambitioner för att vara med Denice? HOn hänger nog med på det mesta. Sen förändras allt om man går in i ett förhållande men det ska bli till det bättre med, varför tror du att de flesta vill leva med en annan människa?
Jag är inte här för att analysera Sam. Jag spekulerar heller inte om vad Denise-kvinnan kan tänkas hänga med på eller inte. Jag ägnar mig åt att på ett objektivt sätt förhålla mig till de fakta som har presenterats i serien och redogöra för dessa tydligt i tråden.
Denise som sådan finner jag inte intressant. Inte de andra deltagarna heller. Det är en platt uppsättning denna säsong.
Någon stalker anklagar mig för att hata på Denise-kvinnan. Det är fel. Jag har inte skrivit att hon är jätteful. Tvärtom. Av de fyra kvinnor som medverkar i årets säsong är Denise den minst fula. Det konstaterar även Sam. Denise är även mindre ful än kromosomskadan Pontus, med sin dvärgväxt. Och Alexander med sitt höga hårfäste blir snart flintis. Tjock-Dennis då? Nä, Denise är snyggare än Dennis.