Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Varför skulle han behöva lägga ner hela sitt liv och ambitioner för att vara med Denice? HOn hänger nog med på det mesta. Sen förändras allt om man går in i ett förhållande men det ska bli till det bättre med, varför tror du att de flesta vill leva med en annan människa?

Jag är inte här för att analysera Sam. Jag spekulerar heller inte om vad Denise-kvinnan kan tänkas hänga med på eller inte. Jag ägnar mig åt att på ett objektivt sätt förhålla mig till de fakta som har presenterats i serien och redogöra för dessa tydligt i tråden.

Denise som sådan finner jag inte intressant. Inte de andra deltagarna heller. Det är en platt uppsättning denna säsong.

Någon stalker anklagar mig för att hata på Denise-kvinnan. Det är fel. Jag har inte skrivit att hon är jätteful. Tvärtom. Av de fyra kvinnor som medverkar i årets säsong är Denise den minst fula. Det konstaterar även Sam. Denise är även mindre ful än kromosomskadan Pontus, med sin dvärgväxt. Och Alexander med sitt höga hårfäste blir snart flintis. Tjock-Dennis då? Nä, Denise är snyggare än Dennis.
Citera
2025-07-23, 14:30
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej det är du som är encellig som provoceras över att det är 2 tjejer med i GVFÖ som inte ser ut som Denice

Snygg vänd 8'a av mig där, vad jag menar är att Amanda hade ju en snygg kropp, och även Ebbas vore att föredra om man måste välja mellan henne och Denice dito

Du får inte välja någon utom Ebba när hon är asfull en Onsdag på Golden Hits.
Citera
2025-07-23, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag tycker betyget 3 av 10 är generöst i fallet Pontus. Man får ta i beaktande att Pontus ändå är en person som lägger mycket tid på sitt utseende. Han har det där löjliga skägget som täcker över mycket av ansiktet och som han ägnar daglig tid åt att ansa. 2 av 10 är ett mer rättvisande betyg.

Men tack för att du stöttar mig! Kan du inte informera den där stalkern som kommer med diverse anklagelser mot mig? Säg till honom att Pontus rent objektivt är extremt ful. Det handlar inte om att Petronius hyser personligt agg mot honom.

jag är kvinna och strejt, min bedömning är inte att Pontus är ful eller dvärgväxt, han är rätt söt på sitt sätt, inte jättesnygg men inte ful heller. Vad har du för obejktiva kriterier som vi inte besitter menar du?
Citera
2025-07-23, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Du får inte välja någon utom Ebba när hon är asfull en Onsdag på Golden Hits.

För att bara vara 28 år när det spelas in tycker jag att Ebbas kropp är helt förfallen, så fläskig och rultig som hon är, verkar inte bry sig heller.
Citera
2025-07-23, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
jag är kvinna och strejt, min bedömning är inte att Pontus är ful eller dvärgväxt, han är rätt söt på sitt sätt, inte jättesnygg men inte ful heller. Vad har du för obejktiva kriterier som vi inte besitter menar du?

Jag avsåg inte dig när jag skrev om stalkern.

Såg du inte att Crapmagic precis postade en vetenskaplig bedömning av Pontus ansikte som resulterade i betyg 3/10?
Citera
2025-07-23, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag avsåg inte dig när jag skrev om stalkern.

Såg du inte att Crapmagic precis postade en vetenskaplig bedömning av Pontus ansikte som resulterade i betyg 3/10?
Nej men jag ville skriva ändå
Citera
2025-07-23, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Blev Sam bara väldigt kränkt av att Denise sa nej, eller var det tårar av besvikelse för att han faktiskt känner mer för henne än någon, inte ens han själv, insett?
Nej jag tror helt enkelt att han grät pga nederlaget, att han inte fixade "experimentet" som han genomgående har kallat det för. Han får nog inte misslyckas för sina föräldrar och detta var ju trots allt ett misslyckande från hans sida då han var så elak.
Citera
2025-07-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Vad är det för idrott som Alexander hållit på med som han har slutat med?
Jag tror det var ishockey
Citera
2025-07-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
SÅ fina de var allihopa.
Även Sam, och Ebba!!
Synd att de inte ville försöka, det fanns ju känslor där för sina respektive. Men något ont i dem finns inte.

Fanns det inget ont i EBBA-slebba??

Menar du att alla gliringar alla klagomål var helt utanför hennes kontroll? HOn stenmobbade ju honom totalt.
Citera
2025-07-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakadofski
Har fler bra exempel ” Jag har tappat bort litegrann att tänka ur andras perspektiv” 😊

Beror nog på att föräldrarna inte pratade svenska hemma när han växte upp

Fast just den meningen fattar jag perfekt. Han inser ju att han borde ha tänkt även ur Denises perspektiv hur hon har det, men det tappade han bort fullständigt. Jo man kan tappa bort tankar likaväl som att man kan tappa bort nycklar.
Citera
2025-07-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Tror han hade sagt ja bara för att få fortsätta jävlas o ”vilja” försöka. Han ser allt som ett nederlag.

När hon sa nej vad han tvungen att hitta på ngt för att säga nej han också. Det var förlorartårar.

Han brukar alltid ha saker att säga o nu famlade han efter orden. Han blev tagen på sängen.
Han borde ju inte ha blivit tagen på sängen det kunde han ju räkna ut med röven och en krita att hon inte ville vara med honom mer.
Citera
2025-07-24, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mor70
Helt ärligt tror jag att Sam och Denise hade kunnat hittat kärleken om Denise hade skippat prillan tills efter första pussen/kyssen. Där blev Sam obekväm och riktigt sur på matchningen för det var något som var nono för honom.Sen hade Sam behövt lite av Denice måste allt vara så allvarligt och Denise lite av Sams ibland måste man skärpa sig och vara mindre slarvig. Ser att många vill ställa Sam i garderoben. Väljer stt inte kommentera det.Däremot så tror jag att Sam haft otroligt press på sig själv att inte tappa ansiktet i tv. Dels för hans yrke och även för familjen/släkten.Hans tal och val av ord är inte spontana han blomma aldrig ut som den han är egentligen är. Tror ändå båda ville att detta skulle vara rätt men allt blev så fel. Kanske det hade behövt mer genuin hjälp av teamet för att förstå varandra.
Nej såå mycket arrangerat får det bara inte vara. De passade verkligen inte ihop bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in