Citat:
Ursprungligen postat av
Maria222
Men hur kan du säga nåt sånt??? Han är ju inte ful ser ut som alla andra. Var NIklas snyggare i höstas då?
Jag gillar inte att du fortsätter prata om Pontus. Jag drabbas av obehagskänslor vid minnet av hans kromosomskadade och dvärgväxta ansikte och kropp.
Jag vet inte vem Niklas är men då Pontus är den i särklass fulaste deltagaren i programmets historia kan Niklas omöjligen vara fulare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maria222
Med facit i hand vet vi att han snarare har lagt på sig 20 till
Säger du det? Annars brukar det ju mest vara kvinnan som går upp i vikt under graviditeten och mannen som går ner eftersom han måste agera servicepersonal nonstop i 9 månader. Jag har inte följt gottegrisens liv efter att programmet slutade sändas. Har du någon bild på Dennis numera smällfeta kropp?
Citat:
Ursprungligen postat av
Maria222
Handlar allt bara om sex för dig? Bör man inte gilla hela människan? Du verkar ha emotionella störningar
Jag har inte skrivit något som kan få dig att tro att sex skulle vara en viktig del av mitt liv. Det jag har skrivit är att om jag nu ändå skall ha sex så sker det inte tillsammans med överviktiga och fula kvinnor i medelåldern med attitydproblem, utan snarare med lättsamma och roliga unga kvinnor med smala och välskulpterade kroppar.