2025-07-18, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
ok jag får väl förklara mitt uttalande om denise vikt. jag hade inte sett henne i bikini och det var ju en positiv överraskning. dock samlas hennes fett i ansiktet orimligt mycket. så jag skulle nog vilja säga att hon behöver gå ner i vikt för att få fram sina ansiktsdrag. kanske 10 kilo räcker?

eller så kan hon skita i det och intala sig att hon duger som hon är och ändå förtjänar en person som kan motsvara hennes krav vilket säkerligen är MYCKET mer än gå ner några kilon i fett.

denise är ändå helt klart den mest attraktiva av de kvinnliga deltagarna. men faktum kvarstår ändå att hon lätt hade kunnat höja sitt attraktionsvärde genom att förlora några kilon och sluta snusa.

Du är ju inte klok. Jag tänkte under avsnittet när de går till hennes farmor, hon hade en klänning som var öppen i ryggen att hon var sjukligt smal, hon är ändå 35 år då ska inte kvinnokroppen se ut så.
Citera
2025-07-18, 01:34
Medlem
Alltså det där med snarkning hör ju ihop med vikt, varför har ingen läkare sagt åt Dennis att gå ner i vikt istället för att ge honom en snarkapparat? Nu vekrar han dessutom vara ändå fetare än när programmet spelades in.
Citera
2025-07-18, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlessedPower
Det var olidligt att se hennes ältande i fem avsnitt gång på gång. Snacka om att sakna självrespekt. En normal tjej hade gått vidare och accepterat att Sam ej finner henne intressant. När ska tjejer lära sig acceptera sanningen och sluta älta en kille som ej vill ha dom. Det är som de säger, att många kvinnor verkar tycka om att lida. Hon kunde räkna ut tidigare att hon och Sam inte skulle funka men likt förbannat var hon tvungen att pressa honom när han inte vill. De borde lägga ner skit programmet.

I riktiga livet hade de inte ens dejtat 5 minuter men här var de tvungna att genomföra hela serien. Jag tror inte SVT gillar avhopp längre som med bögarna i höstas.
Citera
2025-07-18, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Pontus har inte lagt hela skulden på sin partner. Han inser att hans osäkerhet är hans eget problem och kunde prata med Ebba i sista avsnittet. Inga hard feelings från honom. Jag tycker Pontus borde ha insett att han förtjänar mer än Ebba, men om han hade hatat Ebba hade han bara gjort bort sig ännu mer i tv.

Denise borde säga att Sam var en dålig match, men istället säger hon att hon gillar allt med honom utom hur han beter sig. Alexander är samma typ av kille som Sam, bara lite mer finkänslig. Han dissade Amanda, men på ett mer diskret sätt. Vill man ha såna killar får man vara fine med att man drar till sig arslen och upprepar dåliga mönstren. Det är ingen slump. Amanda verkar ha fattat att hon inte ska leta efter såna killar mer och det var smart. Varför skulle Alexander vilja ha Denise som är äldre än honom och inte ser lika bra ut?

Så jävla snygg är väl inte Alexander?? Han är ju rödhårig!! Denise är vacker för att vara 35 år.
Citera
2025-07-18, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Hade ni själva orkat med mediedrevet då ni blev kritiserade för allt som ni sagt och gjort? Negativ kritik om ert utseende i allra minsta detalj? Eller att du som man blev anklagad för att vara bög, och det inte alls stämmer? Sociala medier kan vara oerhört respektlösa i sina anonyma kommentarer. Varför är det så viktigt att kritisera andra?

Hur skulle ni själva reagera om det inte alls kändes bra? Inga känslor, och helt likgiltig. En kamera i ansiktet hela tiden, och det ni har sagt och gjort kommer att blötas och stötas om och om igen även om det har gått ett år. Skulle ni hålla god min, och låtsas att allt var perfekt? Eller säga sanningen, och bli utdömd inför hela svenska folket?
Men varför är de med i tv då?
Citera
2025-07-18, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Denise är en sådan tjej som gjort det till en ideologisk grej att aldrig underordna sig. Det är därför hon lever ensam och utnyttjas av män som tillfälligt nöje.

Ja, att jag inte klarar av att ha sex med kvinnor som gör mig fysiskt illamående och ger mig kväljningar tyder på en stark heteroseuxell identitet.

Jag kommer aldrig ha sex med kvinnor som gör mig illamående och ger mig kväljningar. Jag tror inte att Sam luktar illa och han sköter nog sin hygien. Jag kan diskutera med Sam och skoja om allt möjligt. Det är viktigt i ett förhållande men det fattar inte de tre ruggugglorna.

Dennis har utvecklats som person genom sitt deltagande i programmet. Om man bortser från den otränade och feta kroppen (som han lätt kan träna bort) är det en intelligent och inlyssnande person vi har att göra med. Han är inte jätteful som vissa andra deltagare och kan säkert attrahera en hel del kvinnor nu när han jobbat på självsäkerheten. En riktig karl skall dessutom inte vara helt pinnsmal så den där magen är inget jättehandikapp. Hans impotens bör heller inte vara ett stort handikapp eftersom många kvinnor uppskattar att slippa sex så fort de fött fram ett gäng ungar. Snarkapparaten däremot är ett större problem. Min medicinska bedömning är dock att mycket av hans hälsobekymmer kommer gå över när han bantar bort cirka 15 kilo.

Med facit i hand vet vi att han snarare har lagt på sig 20 till
Citera
2025-07-18, 04:13
Medlem
Citat:
Jag har överhuvudtaget inte yttrat någon egen önskan om att Dennis skall byta upp sig. Jag konstaterade bara att Dennis förmodligen kommer dumpa Jannicke nu när hans självförtroende stärkts. Om chansen ges, alltså. Han kommer vara kvar om han inte hittar något yngre och snyggare.

Du verkar vara fixerad vid vd jag tycker. Jag säger alltid som det är. Det är mycket svårare för en man att ha sex med en oattraktiv kvinna än tvärtom. Det är mannen som måste prestera. Alltför länge har män fått lära sig att de skall nöja sig och ta vad som erbjuds. Men fler och fler män tröttnar på att smöra för feta och otvättade kvinnor med svagt mentalt erbjudande. Sam och Alexander visar att de hellre umgås med likasinnade än erbjuder sex till kvinnor i lägre divisioner. Det finns inget med en kvinnas kropp som automatiskt gör sexet bättre än inget sex alls, eller masturbation. En fläskig och illaluktande valrosskvinna har helt enkelt inget att erbjuda mig. Jag tackar nej. Jag avstår. Lyckligtvis har jag ännu inte blivit så gammal att jag inte kan attrahera kvinnor under 30, men den dag så sker kommer jag troligtvis sluta med sex helt och hållet.

Handlar allt bara om sex för dig? Bör man inte gilla hela människan? Du verkar ha emotionella störningar
Citera
2025-07-18, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlessedPower
Det var olidligt att se hennes ältande i fem avsnitt gång på gång. Snacka om att sakna självrespekt. En normal tjej hade gått vidare och accepterat att Sam ej finner henne intressant. När ska tjejer lära sig acceptera sanningen och sluta älta en kille som ej vill ha dom. Det är som de säger, att många kvinnor verkar tycka om att lida. Hon kunde räkna ut tidigare att hon och Sam inte skulle funka men likt förbannat var hon tvungen att pressa honom när han inte vill. De borde lägga ner skit programmet.
Både Sam och hon kunde lagt ner tidigare men Sam bara pratade om att "experimentet" skulle fortsätta. Men är det experiment som Svt sysslar med, jag trodde det var seriöst från deras experter.

Sen tror jag inte de fick lägga ner för Svt heller då hade det ju inte blivit nån serie alls.
Citera
2025-07-18, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Men hur kan du säga nåt sånt??? Han är ju inte ful ser ut som alla andra. Var NIklas snyggare i höstas då?

Jag gillar inte att du fortsätter prata om Pontus. Jag drabbas av obehagskänslor vid minnet av hans kromosomskadade och dvärgväxta ansikte och kropp.

Jag vet inte vem Niklas är men då Pontus är den i särklass fulaste deltagaren i programmets historia kan Niklas omöjligen vara fulare.

Citat:
Med facit i hand vet vi att han snarare har lagt på sig 20 till

Säger du det? Annars brukar det ju mest vara kvinnan som går upp i vikt under graviditeten och mannen som går ner eftersom han måste agera servicepersonal nonstop i 9 månader. Jag har inte följt gottegrisens liv efter att programmet slutade sändas. Har du någon bild på Dennis numera smällfeta kropp?

Citat:
Handlar allt bara om sex för dig? Bör man inte gilla hela människan? Du verkar ha emotionella störningar

Jag har inte skrivit något som kan få dig att tro att sex skulle vara en viktig del av mitt liv. Det jag har skrivit är att om jag nu ändå skall ha sex så sker det inte tillsammans med överviktiga och fula kvinnor i medelåldern med attitydproblem, utan snarare med lättsamma och roliga unga kvinnor med smala och välskulpterade kroppar.
Citera
2025-07-18, 12:59
Medlem
Citat:
Jag gillar inte att du fortsätter prata om Pontus. Jag drabbas av obehagskänslor vid minnet av hans kromosomskadade och dvärgväxta ansikte och kropp.

Jag vet inte vem Niklas är men då Pontus är den i särklass fulaste deltagaren i programmets historia kan Niklas omöjligen vara fulare.

Säger du det? Annars brukar det ju mest vara kvinnan som går upp i vikt under graviditeten och mannen som går ner eftersom han måste agera servicepersonal nonstop i 9 månader. Jag har inte följt gottegrisens liv efter att programmet slutade sändas. Har du någon bild på Dennis numera smällfeta kropp?

Jag har inte skrivit något som kan få dig att tro att sex skulle vara en viktig del av mitt liv. Det jag har skrivit är att om jag nu ändå skall ha sex så sker det inte tillsammans med överviktiga och fula kvinnor i medelåldern med attitydproblem, utan snarare med lättsamma och roliga unga kvinnor med smala och välskulpterade kroppar.

Säg att du aldrig fått ligga utan att säga att du aldrig fått ligga...
Citera
2025-07-18, 17:03
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:

Nja, det finns en som åtminstone är på samma nivå som Pontus, Sofia från 2021(se bild). Där kan man snacka om kromosomavvikelse. Inte för inte som hon gick under benämningen CP-Sofia här på flashback . Vill minnas att hennes far hade abnormt tätt sittande ögon som stirrade i kors, så helt klart nåt vajsing med generna där.
Om jag enbart går på ansikte så tycker jag Sofia slår Pontus ganska klart. Pontus hade ännu sämre kropp, men vi går väl på ansiktet, vad?
Citera
2025-07-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Nja, det finns en som åtminstone är på samma nivå som Pontus, Sofia från 2021(se bild). Där kan man snacka om kromosomavvikelse. Inte för inte som hon gick under benämningen CP-Sofia här på flashback . Vill minnas att hennes far hade abnormt tätt sittande ögon som stirrade i kors, så helt klart nåt vajsing med generna där.
Om jag enbart går på ansikte så tycker jag Sofia slår Pontus ganska klart. Pontus hade ännu sämre kropp, men vi går väl på ansiktet, vad?

Nej, Sofia är inte lika ful som Pontus trots att hon har drag av Downs. Hon är väl inte fet som downisar brukar vara? Ser mer ut som klassisk svensk bondkvinna. Svensk bondkvinna är en ras där enstaka kroppsdelar kan sitta lite fel men den är som gjord för avel och hushållsarbete. Så nej, Sofia är bättre än Pontus på alla sätt. Eller menar du att du hellre går till sängs med Pontus? Och tvingas lyssna till hans gråt när du kräver att han borstar tänderna först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in