2024-10-26, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag brukar tycka att du överdriver och tar i så du spricker, men i det här fallet håller jag med dig.
Hon har precis innan redogjort för kompisen att hon inte bekräftar honom ett skit (säger hon och låter dryg). När de sitter i soffan i fjällstugan, så hånar hon honom när han försöker tolka en fot som lite fysisk beröring.
Hon blir sur när han försöker uttrycka att han vill ha mer frågor som bekräftelse, och då kontrar hon med att Hon ställer mer frågor.

PÅ afterskin ger Adam henne ALL uppmärksamhet. Hyllar henne typ, genom att dra igång klubben att sjunga Ja må hon leva fat hon inte fyller år.
(Ja, sån uppmärksamhet njuter hon av exhibitionist-horan som mer än allt annat vill "SE rik ut".)

Adam såg att hon tyckte om det, men han kanske reagerade på att HON inte ger ett SKIT , tillbaka?

Han försöker föra lite relationssnack om det i sängen sen. Då ATTACKERAR hon och smular sönder honom. Är extremt snarstucken och nedlåtande mot hans upplevelser och känslor.
Dessa har nämligen hon patent på.
Hon blir direkt så aggressiv så han börjar pudla och förminska det viktiga han kände.

Sen börjar psykopaten börja gråta.
Typiskt beteende från riktigt ynkliga misshandlare som begått övergrepp.
Jag tycker att han var utsatt för ett VERBALT ÖVERGREPP från hennes sida.
Det finns inga ursäkter. (Hon attackerade honom för hon undrade hur han hade mage att ta upp något sådant då HON haft så himla kul på afterskin då han gav henne all uppmärksamhet.)

Det där känner jag igen lite från mitt äktenskap. Ibland så blir det ju att man får vara hemma med barnen när hon är iväg med kompisar. När hon då kom hem så var det mycket "ska du inte fråga hur jag haft det?" Sådär passivt aggressivt liksom. Själv brydde hon sig inte det minsta om hur vi haft det där hemma. Som om allt handlade om henne.

Är kvinnor i gemen sådana? Man får ju lätt känslan av det.
Citera
2024-10-26, 12:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Det där känner jag igen lite från mitt äktenskap. Ibland så blir det ju att man får vara hemma med barnen när hon är iväg med kompisar. När hon då kom hem så var det mycket "ska du inte fråga hur jag haft det?" Sådär passivt aggressivt liksom. Själv brydde hon sig inte det minsta om hur vi haft det där hemma. Som om allt handlade om henne.

Då har man valt fel partner. Har aldrig upplevt det i mitt äktenskap. Självupptagna kvinnor ska man springa fort och långt ifrån.
Citera
2024-10-26, 12:56
Avslutad
Någon som kollat Ninnis instagram?
Hon måste vara tidernas sötaste/vackraste kvinnliga deltagare genom tiderna.
Är helt fascinerad.
Citera
2024-10-26, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer

Jobbar hon som chef? Kvinnliga chefer är ofta såhär av någon anledning.
Svar ja, dominanta kvinnor som inte är speciellt självständiga utan är fastklistrade i ett skränigt ”tjejgäng” är ofta sådär.
Citera
2024-10-26, 13:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Är inte avundsjuk på någon av dem men Ninni tycker jag är en söt och fin tjej.
Ok kanske är lite avundsjuk på så där små, korta och petita tjejer, de är så himla näpna och fina. (Ninni fortfarande alltså…)

Nja jag är typ mindre än Ninni, det är mest hennes oskyldiga ansikte som jag är avundsjuk på. Hon är liksom en naturlig skönhet.

Männen här verkar föredra Elsas utseende. Men jag tänker att det är en viss typ av män som tittar på programmet (i kombination med att ha konto och kommentera här). Och jag tänker att deras åsikter kanske inte är riktigt representativa för vad män generellt tycker är attraktivt hos kvinnor...
Citera
2024-10-26, 13:43
Medlem
Spider-Girls avatar
Att Elsa inte fattar vilken pärla hon hittat i Adam 😭 Det fejkade födelsedagsfirandet han fixade på afterskin var obetalbart, jag hade blivit kär direkt 😁
Sen tror jag att hon kanske utgår från att hon är över hans league utseendemässigt, men jag tycker det är tvärtom!
Citera
2024-10-26, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Intressant att ganska direkt dissa den man blivit ihop parad med. Det som kunde vara kul med att vara med i programmet är väl just de utomståendes rankning av ens utseende o person.

Rödhåriga killar verkar ju helt klart vara paria bland tjejer, vilket Adam nu får erfara likt Märtas kille (Alfons/Albert?).

Nej, så är det inte. Rödhåriga män är heta (ja kukhåret också). Fråga Arvid och Ida.

Märtas kille hade skitigt hår (eller för mycket stylingprodukter) och betedde sig sliskigt.
Citera
2024-10-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Nja jag är typ mindre än Ninni, det är mest hennes oskyldiga ansikte som jag är avundsjuk på. Hon är liksom en naturlig skönhet.

Männen här verkar föredra Elsas utseende. Men jag tänker att det är en viss typ av män som tittar på programmet (i kombination med att ha konto och kommentera här). Och jag tänker att deras åsikter kanske inte är riktigt representativa för vad män generellt tycker är attraktivt hos kvinnor...

Elsa får väl inga komplimanger här?

Elsa är en sån där tjej som folk antar att andra tycker är snygg men som man själv inte är så förtjust i. Ninni är lite tvärtom. Man tycker att hon är fin men tror att man är ganska ensam om att tycka det.
Citera
2024-10-26, 14:03
Medlem
Spider-Girls avatar
Mer än en gång önskar man att produktionen går in och bryter när en person blir gaslightad och nedbruten och sen känner sig misslyckad och tar på sig hela skulden som tex när Elsa och Adam har ett snack efter afterskin.
Man fattar att de ser det eftersom de till och med lägger på nån slags skräckfilmsmusik men de låter det bara hända.
Citera
2024-10-26, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Elsa verkar tro att hon är all that. Hon beter sig väldigt intolerant och irriterat mot Adam sannolikt för att han inte lever upp till hennes förväntansbild. Snälla! Varför lämna Tinder för detta när man är så sinnessjukt ytlig och självupptagen och helt oförmögen att ta in någon annans perspektiv än ens eget? Och framförallt vara så totalt ointresserad av att på riktigt lära känna en annan människa?

Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Mer än en gång önskar man att produktionen går in och bryter när en person blir gaslightad och nedbruten och sen känner sig misslyckad och tar på sig hela skulden som tex när Elsa och Adam har ett snack efter afterskin.
Man fattar att de ser det eftersom de till och med lägger på nån slags skräckfilmsmusik men de låter det bara hända.

Kan inte se något annat än att de nästkommande avsnitten kommer bli plågsamma för Adam. Jag tror och hoppas han i dagsläget befinner sig i ett bättre läge och fått en wake up om att han måste stå på sig. Lär stå många kvinnor på rad efter detta om inte annat.
Citera
2024-10-26, 14:32
Medlem
I första avsnittet sa Elsa att hon bodde i New York, Göteborg edition. Hon hade Liseberg utanför fönstret. Jag fick då intrycket att hon bodde i centrala Göteborg. Men när jag tar fram hennes adress ser jag att hon bor på andra sidan motorvägen. Hon bor på Lisebergs baksida och har 10 filer motorväg mellan lägenheten och centrala Göteborg. Inte direkt tjusigt.
Citera
2024-10-26, 14:35
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Kan inte se något annat än att de nästkommande avsnitten kommer bli plågsamma för Adam. Jag tror och hoppas han i dagsläget befinner sig i ett bättre läge och fått en wake up om att han måste stå på sig. Lär stå många kvinnor på rad efter detta om inte annat.
Snygg, rolig, omtänksam- Jepp, åtminstone blev detta ett tillfälle för honom att bli upptäckt av fler kvinnor. Man bara önskar att han slapp gå igenom den här skiten på vägen dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in