Citat:
Ursprungligen postat av
kulturstrateg
Även om hon ser ut som en kvinnlig fotbollsspelare(hon har spelat handboll såg jag på hennes ig), så är hon inte lesbisk.
En lesbisk kvinna är inte besatt av barn, då en (äkta) lesbian är en man i kvinnokropp. Män vill inte ha barn. Riktigt så androgyn som en lebba ser hon heller inte ut.
Hennes
mamma ser mycket mera kvinnlig ut och är klart snyggare. Stackars Linnea har haft mindevärdeskomplex p.g.a detta vilket gjorde att hon gav grönt ljus för Jimmis penis att äntra både fitta och mun - och han såg till att använda tillträdet hon givit honom till att manipulera till sig mer sex när hon inte ville längre.
En tjej med någorlunda självkänsla hade aldrig legat med en man hon inte är attraherad av. Jag kan inte komma på ett exempel på rak arm från GVFÖ/MAFS där en kvinna legat med en man hon inte varit attraherad av(och då har jag sett i stort sett alla versioner jag kunnat komma över).
Edit: Nu kom jag faktiskt på ett exempel där en kvinna i danska GVFÖ både hade sex och fortsatte vara gift med en ful och obehaglig(inte helt olik Jimmi i sitt guilt-trippande) snubbe hon tydligt inte var attraherad av. Hon såg helt bedrövad ut i sista avsnittet när hon sa att hon ville fortsätta vara gift. Skillnaden mellan henne och Linnea var att hon var
ful - annars hade hon stängt dörren som Linnea eller aldrig legat med honom överhuvudtaget.
Säsong 4 av danska.
Hahaha, skulle den här tanten vara snyggare än Linnéa?!
https://www.instagram.com/p/CX4JN7Kr...NydmVjMjU4bGo4
Vilket skämt. Inget ont om henne men det låter på dig som om Linnéas mamma är Catherine Zeta Jones.
Och på tal om överdrivet, du som skriver att Rosanna kommer dumpa Christoffer för en italiensk prins, hon är snygg för att vara en vanlig svensk tjej på 30+, håller med nu, och framförallt rolig och trevlig.
Men italienska prinsar gifter sig snarare med 24-åriga skönheter som ser mycket bättre ut än Rosanna. Det är nog därför hon nöjde sig så snabbt, hon är 32 och vill säkert börja få barn i ett äktenskap.