2016-11-15, 18:23
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smileo
CBkings på FS levererade exakt som man hoppades. Grym säljare.

Börjar bli lite orolig för andra säljare men väntar minst till imorgon innan jag nämner några namn, då säljarna har 5/5 i omdömen.

Jag är också orolig över en annan säljare som jag har väntat flera dagar på. Även där som du säger 5/5. Känns som man blivit utsatt för systematisk scam bara för att jag hade ett omdömme innan. Lättare att skylla på en nybörjare. Vilket som svider det eftersom dessta 500kr man sparat ihop nu under 3 återser man kanske aldrig. Eller så är polisen verkligen på hugget
Senast redigerad av mystikernsmystik 2016-11-15 kl. 18:36.
2016-11-15, 20:30
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikernsmystik
Jag är också orolig över en annan säljare som jag har väntat flera dagar på. Även där som du säger 5/5. Känns som man blivit utsatt för systematisk scam bara för att jag hade ett omdömme innan. Lättare att skylla på en nybörjare. Vilket som svider det eftersom dessta 500kr man sparat ihop nu under 3 återser man kanske aldrig. Eller så är polisen verkligen på hugget

Jag tror Posten släpar efter rätt duktigt nu också för det verkar ta en helvetes tid med alla leveranser, lagliga som olagliga.

Du har nog rätt i det med nybörjare för en person med få omdömen har väldigt liten chans i en dispyt mot en säljare med 100+ omdömen.
2016-11-16, 07:44
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Jag tror Posten släpar efter rätt duktigt nu också för det verkar ta en helvetes tid med alla leveranser, lagliga som olagliga.

Du har nog rätt i det med nybörjare för en person med få omdömen har väldigt liten chans i en dispyt mot en säljare med 100+ omdömen.

Man hoppas det iaf, annars är det ju verkligen tråkigt, tagit mig 3 månader att spara ihop till lite godis :P. Aja, har du/ni hört någonting om posten ifall det verkligen är förseningar? finns det en officiell tråd?
2016-11-16, 17:01
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikernsmystik
Man hoppas det iaf, annars är det ju verkligen tråkigt, tagit mig 3 månader att spara ihop till lite godis :P. Aja, har du/ni hört någonting om posten ifall det verkligen är förseningar? finns det en officiell tråd?

Här har du en tråd

(FB) Den stora tråden om Postnord, brev och andra fraktsätt (2)

Men det är bara att titta här t.ex så säger dom själva att det är förseningar på tusentals paket

http://www.postnord.se/sv/Sidor/vikt...rmation-3.aspx
2016-11-16, 21:01
Medlem
smileos avatar
Nu har alla säljare leverat. Så min första erfarenhet av FS är mycket positiva
2016-11-18, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Har bara en vendor på Alpha, har fått varor levererade utan bekymmer.

Nyligen?

Utfärdar en varning för Alpha bay iaf, en säljare jag handlat av sedan SR säger att denne inte fått någon överföring från kunderna och själv har jag förlorat paket för tusentals kronor...
2016-11-18, 20:06
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Vem skulle ni säga har bästa tjacket på FS just nu? lutar åt medex, alliansen eller nangijala. Rekommendationer? Uppskattar också information om leveranstider hos dessa
Senast redigerad av Jagskullejubara.. 2016-11-18 kl. 20:09.
2016-11-18, 23:33
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskullejubara..
Vem skulle ni säga har bästa tjacket på FS just nu? lutar åt medex, alliansen eller nangijala. Rekommendationer? Uppskattar också information om leveranstider hos dessa

Kan bara tala för nangijala och det funkar prima. Är inte världens expert på tjack, men jag anser att det är vårt pengarna. Har dragit i mig lite under kvällen med ett par bärs och det rullar på fint
2016-11-18, 23:38
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Kan bara tala för nangijala och det funkar prima. Är inte världens expert på tjack, men jag anser att det är vårt pengarna. Har dragit i mig lite under kvällen med ett par bärs och det rullar på fint
Att få några benzo extra lockar ju lite också faktiskt
2016-11-19, 00:21
Medlem
Ladidas avatar
Jag vill härmed påtala att säljaren QualityRaws är RÖD, säljaren har inte svarar på PM på två veckor, skickade nån jävla skit till mig som absolut inte var den sagda varan och bryr sig helt enkelt inte. Handla inte hos denna vendor!! Punkt!
2016-11-19, 01:07
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskullejubara..
Att få några benzo extra lockar ju lite också faktiskt

Precis Sen att ikton tog slut på två dagar är en annan femma hehe. Men jag rekommenderar säljaren, snabb leverans utan strul.
2016-11-19, 01:09
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Jag vill härmed påtala att säljaren QualityRaws är RÖD, säljaren har inte svarar på PM på två veckor, skickade nån jävla skit till mig som absolut inte var den sagda varan och bryr sig helt enkelt inte. Handla inte hos denna vendor!! Punkt!

Vilken sida?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in