2016-05-06, 15:42
Medlem
Truffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Beställde lsd från B*tri*s för en vecka sedan och har fortfarande inte fått sakerna. Deponin släpps om 1 dygn. Han känns ju som en stor säljare och jag tror ju inte att han scammar. Är det vanligt att det tar så lång tid? Jag la ordern på lördagen och han skickade senast i måndags.

Har beställt flertal ggr fr den vendorn & alltid fått mina varor efter 2-3 dagar...
2016-05-06, 15:46
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Jag skulle säga att det är lugnt, polisens resurser är rekordlåga och på det har vi krävande asylboenden landet över. Men säker kan man aldrig vara. Om du inte åkt dit tidigare skulle jag säga att risken för hembesök ökar lite grann. Men troligtvis blir det ett brev och telefonförhör.

Vi får se. Säljaren godkände min dispyt ganska omgående så det finns ju faktiskt en chans att det aldrig skickades.
2016-05-06, 17:33
Medlem
pojkhelvetes avatar
Beställde i Söndags, fortfarande tomt i brevlådan! Aldrig tagit såhär lång tid förut
2016-05-06, 19:05
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkhelvete
Beställde i Söndags, fortfarande tomt i brevlådan! Aldrig tagit såhär lång tid förut

Samma här :/
2016-05-07, 13:15
Medlem
operatics avatar
Citat:

Ta det lugnt, väntar på ett par "vanliga" paket som normalt borde kommit.
Posten är bara lite seg ibland
2016-05-07, 14:11
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av operatic
Ta det lugnt, väntar på ett par "vanliga" paket som normalt borde kommit.
Posten är bara lite seg ibland

Fick mina Rainbow six spel på 1 dag från CDON.com denna vecka. Postades söndag, framme måndag. Sedan en SSD på tisdagen som skickades på måndagen.

Posten har varit ovanligt snabb i mitt tycke. Nu har jag dock inte beställt knark på ett tag, men det ska väl vara detsamma när det gäller posten?
2016-05-09, 12:28
Medlem
Snorade just i mig ~100-150mg av Alliansens Röda Tjack (blir mer rosa när man mosar ut det och gör en lina) slog på riktigt fint nyss. Riiiktigt fint, har väl ingen direkt tolerans nu dock. Senast jag brukade var det flygresors/Littlefingers tjack som jag hade för någon månad sedan. Men detta röd/rosa är något annat, föredrar det helt klart!
Några benso på köpet också vilket är ett stort plus i min bok, då jag inte vill köpa några större mängder av dom.

Får se hur ruset tar sig, men jag är mycket nöjd so far stealth o leveranstid var kanon också
Senast redigerad av Hög Chaparall 2016-05-09 kl. 12:32.
2016-05-09, 19:09
Medlem
pojkhelvetes avatar
Bara några få timmar innan autosläpp, 2 brev som beställdes samma dag saknas, aldrig hänt förut. Lite konstigt att två brev saknas beställda samma dag, så antar att posten är otroligt seg? Bör jag släppa pengarna och tro på det bästa?
2016-05-09, 20:34
Medlem
Vad är adressen till darknet?
2016-05-09, 21:05
Medlem
SYLLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Vad är adressen till darknet?

https://www.deepdotweb.com/dark-net-market-comparison-chart/
2016-05-10, 11:44
Medlem
caecos avatar
Citat:
Bara några få timmar innan autosläpp, 2 brev som beställdes samma dag saknas, aldrig hänt förut. Lite konstigt att två brev saknas beställda samma dag, så antar att posten är otroligt seg? Bör jag släppa pengarna och tro på det bästa?
Tror faktiskt posten är sen på vissa ställen i landet nu. Inte så att det dröjer flera dagar extra men de senaste veckorna har det alltid tagit två dagar att levereras istället för en dag trots att det postats innan tömning.
2016-05-10, 12:50
Medlem
anapols avatar
Beställde av carlbildt förra tisdagen och inget har ännu kommit, så vill bara varna folk att beställa. Tror inte att det kommer att komma något. Så tänk er för, jävla segt att dom ska hålla på och scamma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in