2015-03-22, 09:02
Medlem
är det bara för mig bilderna e borta på nucleus? ser sjukt ut ju
2015-03-22, 09:15
Medlem
utanws avatar
19 annonser med gräs på Nucleus nu. Någon som kan rekommendera något?

Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
är det bara för mig bilderna e borta på nucleus? ser sjukt ut ju

Bilderna fungerar för mig. Har du provat att starta om Tor?

EDIT: Du har stealthmode igång. Tryck på ögat i längst upp i vänstra hörnet.
Senast redigerad av utanw 2015-03-22 kl. 09:25.
2015-03-22, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
19 annonser med gräs på Nucleus nu. Någon som kan rekommendera något?

Bilderna fungerar för mig. Har du provat att starta om Tor?

EDIT: Du har stealthmode igång. Tryck på ögat i längst upp i vänstra hörnet.
dedär gjorde ju susen. TACK!

är nucleus snabba för deposits?
2015-03-22, 10:44
Medlem
utanws avatar
Citat:
dedär gjorde ju susen. TACK!

är nucleus snabba för deposits?

Inte vad jag märker av. Väntat i snart 2 timmar och statusen står bara på 2 av 4.
2015-03-22, 11:31
Medlem
anonym.hedonists avatar
Hur illa är det att endast skydda sig med PGP? Att tumbla coins (anonymisera dem helt) kostar en hel del (1-3% per deposit i bitcoin fog) och jag vet inte om det är värt mödan då jag endast möjligtvis köper små mängder för eget bruk.
2015-03-22, 11:48
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse.
Samma här Kom precis hem och såg att det låg innanför dörren. Detta är nog det bästa tjacket jag köpt inrikes.

Alltså, har du samma känsla eller är det bara jag? Sinnesgalet vad detta amfetaminet får hjärtat att picka. DIREKT städa, fixa fixa.. Har du suttit i 72 H och bara levt utan att städa och vill vakna upp till rent kliniskt hem? Beställ, haha. Vet inte hur länge man vill beställa utan marketplaces men fan.. Känns nästan mer värt att skicka direkt till wallet nuförtiden än genom marketplaces så jag litar till 100% på mina vendors. Aldrig lurat mig, och då jag brukar köra 10G som max så är det inte den störta förlusten. Och nu har någon snott deras namn på EVO och NUC också, så de vet inte exakt ännu hur de ska göra.

MVH Eilahtan
Senast redigerad av eilahtan 2015-03-22 kl. 12:13.
2015-03-22, 12:35
Medlem
Gjorde en beställning utav MNGFS nu när EVO gått ner så körde iväg en beställning i onsdags och i fredags kom det ner. Helt klockrent team, har BETT dem att signera upp sig på Agora eller Nuc men under samma eller nytt nick. vi som har beställt av dem några gång har faktiskt hans PGP och vet att dom varit igång ett längre tag och inte bara under ett namn.

Hur som helst, ännu en tumme upp för MNGFS riktigt bra gäng att ha och göra med och jag har aldrig haft problem med dom
2015-03-22, 13:20
Medlem
zxqs avatar
1500 spänn för 10 Gröna handgranter från Swecan på Nucleu, är det så mycket Ecstasy kostar i Sverige?
150 spänn per piller? Helt jävla galet ju!
2015-03-22, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxq
1500 spänn för 10 Gröna handgranter från Swecan på Nucleu, är det så mycket Ecstasy kostar i Sverige?
150 spänn per piller? Helt jävla galet ju!
haha inte alls galet. standard gatupriser. 150-200kr på gatan är i alla fall de jag och bekanta stött på inom hela sverige. nattklubbar samt gatan.
2015-03-22, 13:55
Medlem
zxqs avatar
Citat:
haha inte alls galet. standard gatupriser. 150-200kr på gatan är i alla fall de jag och bekanta stött på inom hela sverige. nattklubbar samt gatan.

Har aldrig köpt ecstasy i Sverige, så att se det priset kom som en riktig chock för mig.
Jag är van vid 40-50 kronor per piller, och väldigt vanligt att man får rabatt i form av tre för 90-100.
Vilka extrema jävla vinster dom svenska försäljarna måste göra!
2015-03-22, 14:10
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxq
Har aldrig köpt ecstasy i Sverige, så att se det priset kom som en riktig chock för mig.
Jag är van vid 40-50 kronor per piller, och väldigt vanligt att man får rabatt i form av tre för 90-100.
Vilka extrema jävla vinster dom svenska försäljarna måste göra!
Haha när vaknade du då?

Ecstasy kostar så och det är inte alls ovanligt runt om i Europa heller för den delen även om de just i Tyskland/Amsterdam kan hitta billigt & bra såklart men det är lite som att jämföra vilket billigt röka det finns i bergen i Marocko medans det är dyrt här & runt om i världen där de inte finns obegränsat.
2015-03-22, 14:19
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Haha när vaknade du då?

Ecstasy kostar så och det är inte alls ovanligt runt om i Europa heller för den delen även om de just i Tyskland/Amsterdam kan hitta billigt & bra såklart men det är lite som att jämföra vilket billigt röka det finns i bergen i Marocko medans det är dyrt här & runt om i världen där de inte finns obegränsat.

Bor i Dublin, och priserna är precis så som jag beskrev dom.

Här har du lite trevlig läsning gällande just priserna, något gammalt men priset €5 per piller är fortfarande aktuellt;
http://www.drugs.ie/news/article/Gardai_reduced_estimated_value_for_ecstasy_tablets

Om man tittar på denna lite mer aktuella artiklen;
http://www.irishtimes.com/news/crime-and-law/drugs-worth-over-1-8-million-seized-in-dublin-and-clare-1.2044197

Så pratar man alltså om 120,000 piller, som uppskattas vara värda 1,2 miljoner euro på gatan.
Detta är 10 euro per piller (ett pris jag helt ärligt inte kan se någon annan än turister betala), vilket fortfarande är lååååångt under det svenska priset.
Läser man dock kommentarerna så framgår det rätt snabbt att €10 per piller är långt över marknadsvärdet.

Citat:
"A tenner a pill what drugs are they on. Surely you’d get at least 3 for €10 these days"

"Gardai are using overinflated club prices. That haul is worth at best half of that on the street."

"10 for €50 so work that one out"

Att det skulle ligga på 150-200 kronor runt om i Europa skulle jag vilja säga är rent ut sagt skitsnack.
Ska du inte säga att en stor stark kostar 60-70 spänn runt om i Europa också när du ändå är igång?
Senast redigerad av zxq 2015-03-22 kl. 14:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in